تصویر جدید Galaxy F در کنار گلکسی اس ۵ نشان از حاشیه فوق باریک صفحه نمایش دارد

از قرار معلوم یک‌بار دیگر شاهد افشا شدن تصاویری از گلکسی اف هستیم که سابق با نام گلکسی اس ۵ پرایم (Galaxy S5 Prime) شناخته می‌شده است. جالب اینجاست که در این تصاویر گلکسی اف در کنار گلکسی اس ۵ قرار داده شده است.

0

اگر این تصاویر افشا شده جدید واقعا صحت داشته باشد، می‌توانیم سامسونگ را نیز در زمره تولید کنندگان گوشی‌های همراه با حاشیه فوق باریک صفحه نمایش قرار دهیم. پیش از این نیز شاهد حاشیه‌های باریک صفحه نمایش در جی ۲ و جی ۳ که به عنوان گوشی‌های تراز اول ال‌جی شناخته می‌شوند بوده‌ایم.

Galaxy-F

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون در خصوص این گوشی افشا شده، گلکسی اف مجهز به صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را به همراه پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۵، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و ۳ گیگابایت رم خواهد بود. این طور که پیداست تا رونمایی این محصول نیز زمانی چندانی پیش رو نیست و گفته شده است که سامسونگ محصول جدید خود را در شهریور ماه امسال رونمایی خواهد کرد.

  Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.