مشخصات کامل ساعت هوشمند G Watch ال جی لو رفت

اینطور که پیداست ال‌جی دست و دلبازی به خرج داده و قرار است تا به تمامی مدعوین شرکت کننده در کنفرانس Google I/O ، ساعت هوشمند جی‌واچ هدیه دهد. تاکنون شاهد افشا شدن اطلاعات مختلفی در خصوص قسمت‌های مختلف این ساعت بوده‌ایم.

0

اما نکته جالب اینجاست که اخیرا چارت کاملی از مشخصات سخت‌افزاری احتمالی این گوشی نیز توسط کاربر upleaks@ به بیرون درز کرده است. با این حساب ساعت هوشمند ال‌جی به صفحه نمایش ۱.۶ اینچی با رزولوشن ۲۸۰ در ۲۸۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه و باتری ۴۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌باشد.

ال‌جی مدعی است که این باتری می‌تواند تا ۳۶ ساعت، جی‌واچ را روشن نگه دارد و برای شارژ شدن نیز تنها به ۲ ساعت زمان نیاز دارد. جی‌واچ از ابعادی معادل ۳۷.۹ در ۴۶.۵ در ۹.۹۵ میلی‌متر برخوردار است و وزنی معادل ۶۱ گرم خواهد داشت.

uleaks-g-watch-specs

البته امکان دارد که ۴ گیگابایت رم ذکر شده در این چارت یک اشتباه تایپی باشد و حدس می‌زنیم که جی‌واچ نهایتا از ۵۱۲ مگابایت تا ۱ گیگابایت حافظه پشتیبانی کند.

پیش بینی میشود تا جی‌واج از زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، کره‌ای و چینی پشتیبانی کند. امکاناتی از قبیل ثبت یادداشت و ارسال اس‌ام‌اس به وسیله صدور فرمان‌های صوتی نیز از جمله مواردی است که احتمالا در جی‌واچ به کار خواهد رفت. انتظار می‌رود تا از لحاظ سخت‌افزاری نیز با ساعت قدرتمندی طرف باشیم، چرا که خبرهایی از پردازنده ۴ هسته‌ای ۷۸۷ مگاهرتزی اسنپ‌دراگون در این ساعت به گوش می‌خورد.

در مجموع باید تا دوهفته دیگر که زمان برگزاری کنفرانس I/O شرکت گوگل می‌باشد، برای اطلاعات کامل‌تر در خصوص ساعت هوشمند ال‌جی صبر پیشه کنیم.

منبع Androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.