رونمایی سامسونگ از Galaxy Core Lite؛ پردازنده 1.2 گیگاهرتزی و صفحه نمایشی با تراکم پیکسلی پائین!

0

شرکت سامسونگ در رویدادی که امروز در تایوان برگزار گردید، جدیدترین گوشی اندرویدی با مشخصات پایین خود را معرفی کرد. Galaxy Core Lite، با کد SM-G3586V از قابلیت ارتباطی LTE به همراه صفحه‌نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 800×480 بهره می‌برد.  این گوشی هوشمند از تکنولوژی NFC، دوربین 5مگاپیکسلی به همراه فلش ال‌ای‌دی در پشت، پردازنده چهار‌هسته‌ای اسنپ دراگون 400 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد.

Samsung-Galaxy-Core-Lite-SM-G3586V

در این گوشی هوشمند از باتری 2000 میلی‌آمپربرساعت استفاده شده و بنابه دلایلی نامشخص، این گوشی از اندروید 4.4 کیت کت بهره نخواهد برد و سیستم‌عامل پیش‌فرض موجود بر روی آن، اندروید 4.3 جلی‌بین است.

 فروش این گوشی هوشمند با قیمت 256دلار و از ماه جاری در تایوان آغاز خواهد شد اما هنوز اطلاعاتی از عرضه این گوشی در بازار کشورهای دیگر در دست نیست.

Source: Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.