کاربران توییتر بهترین بازیکن میدان را در بازی‌های جام جهانی انتخاب خواهند کرد

رای‌گیری از طریق توییتر، همزمان با شروع نیمه‌دوم آغاز خواهد شد و با کلیک بر روی عکس بازیکن مورد نظر و ثبت انتخاب بابهره‌گیری از هش‌تگ #ManOfTheMatch می‌توانید نظر خود را اعمال کنید.

0

وقتی عضوی از یک تیم ملی جایزه بازیکن برتر میدان را در مسابقاتی جهانی دریافت می‌کند، مطمئنا باعث افتخار همبازیان و حتی مردم کشورش خواهد شد. معمولا از مفسران و صاحبنظران، رای‌گیری به عمل آمده و با این روند، از میان 22 بازیکن حاضر در میدان، برترین بازیکن انتخاب می‌گردد.

وقتی صحبت از بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی چهان می‌شود اسپانسرها و تیم‌های پشتیبانی برنامه‌هایی متفاوت برای این رای‌گیری خواهند داشت. در خلال برگزاری جام جهانی 2014 برزیل، Budweiser یکی از اسپانسرهای این رویداد، از طریق توییتر بازیکن برتر هر میدان را انتخاب خواهد کرد.

man-of-the-match

در سال‌های گذشته این رای‌گیری از طریق وب‌سایت فیفا انجام می‌گرفت اما اکنون از طریق شبکه‌های اجتماعی سعی برآنست تا تعداد کاربران و نظرهای فعال، افزایش یابد. رای‌گیری از طریق توییتر، همزمان با شروع نیمه‌دوم آغاز خواهد شد و با کلیک بر روی عکس بازیکن مورد نظر و ثبت انتخاب بابهره‌گیری از هش‌تگ #ManOfTheMatch می‌توانید نظر خود را اعمال کنید.

انتقادی که برخی از صاحبنظران به این روش رای‌گیری وارد می‌کنند آنستکه به عقیده آن‌ها کاربران حاضر در توییتر را نمی‌توان نماینده توده مردم در نظر گرفت اما نحوه رای‌گیری مطمئنا به شفاف‌تر شدن انتخاب بهترین بازیکن میدان، کمکی شایان خواهد کرد.

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.