نسخه سوم بازی Crackdown برای ایکس‌باکس وان طرفداران نسخه‌های قبلی را ناامید نخواهد کرد

این‌طور که پیداست مایکروسافت به درخواست‌های متعدد علاقه‌مندان سری Crackdown با معرفی عنوان جدید خود، پاسخ داده است. سری بازی‌های Crackdown چند سالی هست که غیبت دارد و از قرار معلوم مایکروسافت با این بازی قصد دارد تا حیات دوباره‌ای به این سری ببخشد. متاسفانه در دموی معرفی بازی تنها با صحنه‌های از پیش آماده شده روبرو شدیم و با این حساب نمی‌توان نظری در خصوص گرافیک بازی ارایه کرد.

0

حالت بازی دو نفره این عنوان در سری‌های قبل مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته بود و سازندگان شماره سوم این بازی قول داده‌اند تا این قابلیت را نیز در نسخه جدید لحاظ کنند.در دموی به نمایش گذاشته شده شاهد یک تریلی بودیم که مواد منفجره به آن وصل شده و به سوی ساختمانی بزرگ در حال حرکت بود، پس از برخورد تریلی با ساختمان، شاهد انفجار‌های عظیمی در نقاط مختلف سطح شهر بودیم.

احتمال دارد صحنه‌های به نمایش گذاشته شده اشاره‌ای به استفاده بازی از رایانش ابری داشته باشد. آقای Geoff Keighley (روزنامه نگار در زمینه بازی‌های کامپیوتری) نیز در مراسم E3 امسال اشاره‌ای به نقش رایانش ابری در عملکرد این بازی داشته است. در کنفرانس Build امسال نیز انجام پردازش‌های مربوط به تخریب ساختمان‌ها توسط سرور‌های مایکروسافت به نمایش گذاشته شده بود.

رایانش ابری برای این بازی حکم چاقوی دولبه را دارد، از طرفی ممکن است باعث پیشرفت بازی شود و از طرف دیگر ممکن است اتصال دائم به اینترنت، نقطه ضعفی برای بازی در نظر گرفته شود. با تمام این موارد می‌توان گفت از آنجایی که عناوینی در این سبک، آن هم به صورت چند نفره، زیاد عرضه نمی‌شوند، Crackdown 3 را غنیمت شمرده و بی‌صبرانه منتظر خبرهای جدیدتری از این بازی خواهیم بود.

Source: cinemablend

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.