هواوی سوم تیر ماه از Honor 6 در استادیوم ملی پکن رونمایی می‌کند!

اخیرا شایعاتی در خصوص گوشی جدید شرکت هواوی که مولان نامیده می‌شود به گوش می‌خورد. شاید برای شما جالب باشد که مولان نام یک کارتون معروف از شرکت دیزنی است و نام نهایی این گوشی Honor 6 (افتخار) خواهد بود. به تازگی هواوی اطلاعاتی را در خصوص این گوشی منتشر کرده است و مشخص شد که سوم تیر ماه آینده، شاهد رونمایی رسمی این گوشی خواهیم بود.

0

Huawei-Honor-6-eventجالب اینجاست که هواوی در نظر دارد تا از Honor 6 در استادیوم ملی پکن که به نام لانه پرنده شهرت دارد، رونمایی کند. از قرار معلوم این پرچمدار جدید هواوی، به مصاف گوشی‌های آیفون ۶ که در  مهرماه رونمایی خواهد شد و گلکسی اس ۶ که انتظار می‌رود تا در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۵ میلادی شاهد آن باشیم، برود.

نتایج آزمایش بنچ‌مارک سایت AnTuTu مشخص کرده‌ است که Honor 6 به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ مجهز می‌باشد و از پردازنده ۸ هسته‌ای Kirin 920 بهره می‌برد.  جالب اینجاست که این پردازنده به نوعی طراحی شده است که در یک لحظه می‌تواند از ۴ هسته خود به صورت مستقل استفاده کند. برای مثال ۴ هسته می‌توانند به کارهای معمولی گوشی رسیدگی کنند در حالی که ۴ هسته دیگر مشغول به پردازش‌های سنگین می‌باشند. از لحاظ سخت‌افزاری نیز هواوی ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی را به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت برای این گوشی در نظر گرفته است. اندروید کیت‌کت ۴.۴.۲ نیز به صورت پیش‌ فرض بر روی گوشی نصب شده است.

برای روشن شدن وضعیت قیمت این گوشی باید تا سوم تیرماه و رونمایی رسمی پرچمدار جدید هواوی صبر پیشه کنیم.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.