آیا این نسل بعدی کنسول بازی اندرویدی انویدیا شیلد است؟

مدتی پیش، مدیرعامل انویدیا، اشاره‌ای سربسته به نزدیک بودن معرفی شیلد جدید این شرکت داشت و اکنون با مشاهده تصویر زیر می‌توانیم اطمینان بیشتری به این موضوع پیدا کنیم. این تصویر که از یک درخواست رسمی FCC برای یک کنترلر بازی‌های رایانه‌ای به نام P2570 حکایت دارد هنوز به طور رسمی مورد تایید مقامات این شرکت قرار نگرفته است.

0

تغییرات فیزیکی مشاهده شده نیز مبهم به نظر می‌رسند و البته ظرافت دستگاه جدید چشم‌نوازی می‌کند. به نظر می‌رسد برای لمس بهتر دکمه‌ها، تغییراتی در محل تعبیه آن‌ها ایجاد شده است. آن‌طور که از شواهد و قرائن و مقایسه تصاویر مشخص است، مدل جدید بلندتر و باریک‌تر است و وزن کمتری (580 گرم) خواهد داشت.

nvidia-shield-2

اگرچه با مشاهده این تصاویر نمی‌توان از مشخصات سخت‌افزاری این محصول اطمینان حاصل کرد اما استفاده از تراشه تگرا K1 و گرافیک تقویت شده محرز است. رزولوشن صفحه نمایش نیز اچ‌دی خواهد بود. باید منتظر ماند و دید با عملی شدن تولید این محصول، آیا می‌توان انتظار عرضه یک کنسول بازی اندرویدی قدرتمند به بازار را داشت یا خیر؟

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.