برنامه‌ اپل برای مراسم رسمی در مهرماه و رونمایی از گجت‌های پوشیدنی!

بنابرگزارشات رسمی منتشره، شرکت اپل برنامه‌ای وسیع برای معرفی گجت‌های پوشیدنی دارد. بنابر گزارش رسمی Recode، این رویداد مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد و استفاده شایانی از برنامه HealthKit در این رویداد خواهد شد.

0

این برنامه در هفته گذشته و در کنفرانس سالیانه توسعه نرم‌افزاری معرفی شد و قادر است کلیه اطلاعات مرتبط با سلامتی و تناسب اندام را از برنامه‌ها و سخت‌افزارهای مرتبط دریافت کند و پس از سازماندهی در صفحه‌ای به طور منظم به شما ارائه دهد.

آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست، شرکت اپل قصد دارد 3 تا 5 میلیون دستگاه را در هر ماه تولید کند و در این زمینه همکاری‌های گسترده‌ای نیز با شرکت‌هایی همچون نایک خواهد داشت.

این نکته که شرکت اپل توسعه گجت‌های پوشیدنی را آغاز کرده ابتدا درسال 2011 مطرح شد و پس از آن در گزارش نیویورک تایمز اذعان شده بود گوگل و اپل در حال کار بر روی پروژه‌های مرتبط با این دستگاه‌ها هستند. لازم به ذکر است که شرکت گوگل پلتفرم طراحی شده برای گجت‌های پوشیدنی خود را با نام Android Wear پیش از این معرفی کرده بود.

Source: TheVerge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.