فروش یکصد هزار گوشی جی 3 ال‌جی در کره در 5 روز!

در حالی که هنوز گوشی‌هوشمند G3 به صورت جهانی عرضه نشده، این پرچم‌دار در کشور خانه شرکت ال‌جی، یعنی کره جنوبی برای خرید در دسترس قرار گرفته و بعد از گذشت تنها 5 روز، کمپانی ال‌جی 100,000 دستگاه از آن را به فروش رسانده است.

4

با این که هیچ وقت ریاضی‌مان قرار نیست خوب شود، اما می‌توان با یک تقسیم ساده متوجه شد که در هر روز 20,000 گوشی G3 فروخته شده است. این رقم دو برابر سال پیش و در زمان آغاز فروش LG G2 در کشور کره جنوبی است، قطعا شرکت ال‌جی موفقیت بزرگی را کسب کرده است.

در واقع با این رقم فروش رکورد فروش گوشی‌های هوشمندی که شرکت ال‌جی تا به امروز ساخته شکسته شده و این زمینه‌ای مناسب برای آغاز فروش این گوشی فوق‌العاده در اروپا و آمریکا است. سال پیش از G2 استقبال گرمی شد و حقیقت این است که در بین سه گوشی هوشمندی که در سال 2013 می‌توانستیم نام ببریم قطعا G2 یکی از آن‌ها بود. (دوتای دیگر نکسوس 5 و اپل آیفون 5s است)

lg-g3-product-2014

چون شرکت کره‌ای ال‌جی از قبل آماده رونمایی اچ‌تی‌سی وان M8 و سامسونگ گلکسی S5 بوده، این گوشی پرچم‌دار دارای یک مزیت است. LG G3 اولین گوشی‌هوشمندی در آمریکا خواهد بود که با کیفیت صفحه نمایش 1440 در 2560 عرضه می‌شود. سود عملیاتی ال‌جی از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود 58.2 میلیون دلار در سال 2012 و 69.4 میلیون دلار در سال 2013 بوده است.

Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. محمد صادق می‌گوید

    اولن ال جی هم مث اپل گوشی هاش عقب نمی افتن از هم چون همه امکانات گوشی های جدیدش آپدیتش برای گوشی های دیگه اش هم میاد …الان ال جی بهترین گوشیهای دنیارو میزنه فقط هنو خوب توی ایران جا نیفتاده

  2. مهرداد می‌گوید

    اگر انقدر فروش نداشت جای تعجب داشت واقعا! از خیلی از گوشی های اندرویدی فعلی بازار سرتره.. ال جی جدیدا انقدر خوب گوشی میسازه که آدم مردد میشه اینو بخره یا منتظر بعدی بمونه! :)

    1. Amir می‌گوید

      در این مواقع آدم عاقل اپل میخره
      که حتی. اگر گوشی جدید هم زد
      باز گوشی شما قدیمی نمیشه

      1. mohammad می‌گوید

        ناز نفست، فقط اپل