گوگل تصاویر 12 استادیوم جام جهانی برزیل را به سرویس استریت‌ویو اضافه کرد

در حالی که تنها یک هفته تا شروع اولین بازی جام جهانی فوتبال در برزیل زمان باقی مانده، گوگل امروز تصاویر 12 استادیوم جام جهانی برزیل را به سرویس استریت‌ویو خود اضافه کرد.

0

علاوه بر خود استادیوم‌ها، دوربین‌های گوگل به مناطقی در حول اطراف آن محل نیز سر کشیدند و چندین مکان دیگر در سراسر این کشور را به تصویر کشیده‌اند. محل‌هایی همچون پارک ملی Iguaçu و کلیسای مشهور St. Michael of the Missions.

گوگل می‌گوید با این به روز رسانی انجام شده حالا استریت ویو در برزیل چندین عکس جالب را از صد‌‌ها مکان مشهور در سراسر این کشور تهیه خواهد کرد. در کنار این تصاویر امروز تیم گوگل چندین تصویر از کشور‌های آمریکای جنوبی نظیر پرو، شیلی، کلمبیا و مکزیک را نیز منتشر کرده است.

Street-View-Imagery-In--Rua-Padre-Agostinho-Poncet-São-Paulo-Brazil

قطعا گوگل به روند اضافه کردن این تصاویر به صورت مداوم ادمه خواهد داد و در گذشت سال‌ها تصاویر زیادی از استادیوم‌ها نیز در سرویس استریت ویو به نمایش گذاشته خواهد شد. این‌بار و با برگزاری جام‌جهانی در برزیل، گوگل می‌خواهد با ساختن تصاویری از استادیوم‌های جام جهانی و خیابان‌های اطراف آن، چیزی شبیه به یک میراث دیجیتال و ماندگار از مسابقات 2014 به یادگار بگذارد.


View Larger Map

البته در طول چهار سال آینده و برگزاری مسابقات گوناگون در برزیل و البته برگزاری المپیک، قطعا گوگل تصاویری فوق‌العاده از آن‌ها را به ثبت خواهد رساند.

Source: techcrunch

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.