گالری تصاویر HTC One E8: آیا پلاستیک همواره بدقیافه است؟!

HTC One E8 که در واقع همان One M8 با بدنه پلاستیکی به تازگی از سوی HTC معرفی شده است. One E8 بر خلاف One M8 که دوربین دوگانه‌ی 4 مگاپیکسلی دارد، دارای دوربین یگانه‌ی 13 مگاپیکسلی است. اگر به E8 علاقمند شده‌اید ولی می‌خواهید تصاویر بهتری از آن‌چه تاکنون از آن نمایش داده شده ببینید، حالا این فرصت برای شما مهیا شده است تا مطمئن شوید که آیا نسخه پلاستیکی وان کماکان جذابیت لازم را داراست یا خیر.

0

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید One E8 از جلو شباهت بیشتری به وان سال گذشته یا همان M7 دارد و پشت گوشی هم شبیه به سری باترفلای از پلاستیک براق ساخته شده است اما اچ‌تی‌سی کماکان ظاهر صنعتی و جذاب سری وان را حفظ کرده است.

HTC One E8 که فعلا در چین عرضه شده، ارزش این را دارد که برایش صبر کنید. چرا که این گوشی جدید با مشخصاتی شبیه One M8 اما با بدنه پلاستیکی و دوربین 13 مگاپیکسلی تنها به قیمت 447 دلار به فروش می‌رسد؛ در حالی که One M8 حدود 847 دلار قیمت دارد.

نظر شما درباره‌ی این گوشی جدید HTC چیست؟ با توجه به قیمت بسیار پایین‌تر E8 (حدود 40 درصد) نسبت به M8 آیا نسخه پلاستیکی وان ارزش 450 دلار هزینه را دارد؟

Source: iGeek

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.