و حالا شاید HTC W8؛ وقتی مایکروسافت هم از چیزهای جدید شگفت‌انگیز اچ‌تی‌سی خبر می‌دهد

مدتی است که اچ‌تی‌سی از سیستم‌عامل ویندوزفون مایکروسافت فاصله گرفته و گوشی جدیدی را با این سیستم‌عامل معرفی نکرده است. شاید دلیل این تصمیم HTC خرید نوکیا توسط مایکروسافت و عرضه سری جدید لومیا باشد. اما در نمایشگاه Computex مایکروسافت اشاره‌ای به گوشی جدید ویندزوفونی HTC کرده است.

0

Nick-Parker

نیک پارکر مدیر بخش شرکا و OEMهای مایکروسافت اعلام کرد که چیزهای جدیدی از HTC و مایکروسافت در ماه‌های آتی در راه است. با این‌که پارکر دقیقاً مشخص نکرد که منظورش از چیزهای جدید چیست اما می‌توان به حدس قریب به یقین اعلام کرد که یک ویندوزفونی جدید در راه است. پارکر همچنین گفت: “دوست دارم اگر می‌توانستم برخی اخبار را افشا کنم. اما در عوض تنها می‌گویم مایکروسافت به همکاری عالی با اچ‌تی‌سی ادامه خواهد داد. چیزهای جدید در راهند، پس هیجان‌زده شوید!”

HTC-W8-winphone

بر اساس اطلاعات درز کرده از @evleaks گوشی W8 اچ‌تی‌سی یک ویندوزفونی میان‌رده با ویندوزفون 8.1 خواهد بود که از فناوری‌های دوربین دوگانه Duo Camera و اسپیکرهای استریو BoomSound درست مانند One M8 بهره خواهد برد اما پردازنده با معماری Cortex-A9 آن را در رده بالای جدول قرار نمی‌دهد.

Sources: cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.