مراسم آمازون 28 خردادماه برگزار خواهد شد: آیا گوشی سه‌بعدی آمازون در راه است؟

مدت‌هاست شایعه عرضه اولین گوشی هوشمند آمازون با سیستم‌عامل اندروید و فناوری منحصربه‌فرد سه‌بعدی به گوش می‌رسد. حالا آمازون رسماً در توییتر خبر از برگزاری یک کنفرانس با معرفی دستگاهی جدید داده است که احتمالاً همان گوشی آمازونی باشد.

0

به همراه این توییت یک ویدئو از عکس‌العمل کاربران به هنگام استفاده از این گوشی نیز منتشر شده است که البته چیزی از گوشی یا احتمالاً دستگاه دیگر را نشان نمی‌دهد اما از عکس‌العمل این کاربران می‌توان سه‌بعدی بودن صفحه‌نمایش را حدس زد.

گفته می‌شود گوشی آمازون دارای صفحه‌نمایش 4.7 اینچی اچ‌دی، پردازنده اسنپ‌دراگون 800 یا 801 کوالکام، دو گیگابایت رم و شش لنز دوربین برای ایجاد افکت سه‌بعدی اشاره کرد. آمازون همچنین تصویر گوشه‌ای از دستگاه را منتشر کرده است که با تصویر درز کرده بالا هماهنگی خوبی دارد و می‌توان طراحی کلی دستگاه را ترکیبی میان نکسوس 4، آیفون و سری گلکسی اس سامسونگ نامید. همچنین آمازون احتمالاً گوشی را بدون فروشگاه گوگل پلی و با فروشگاه اپلیکیشن‌های خودش ارائه خواهد کرد.

Amazon-3d-smartphone-tease

هنوز مشخص نیست که فناوری سه‌بعدی در این گوشی چگونه عمل خواهد کرد اما از عکس‌العمل کاربران می‌توان متوجه شد که شاید با کج کردن گوشی اطلاعاتی بر روی صفحه پدیدار شده و گوشی قابلیت‌های مختلف را اجرا خواهد کرد. به هر حال باید تا دو هفته دیگر و معرفی رسمی این گوشی منتظر بمانیم.

Sources: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.