عرضه آپدیت اندروید 4.4.3 برای سری نکسوس، گوشی‌های گوگل‌پلی و موتو E، G و X

گوگل اخیراً عرضه آپدیت جزئی اندروید 4.4.3 کیت‌کت را برای گوشی‌های سری نکسوس، گوشی‌های Google Play Edition و همچنین هوشمندهای اخیر موتورولا یعنی Moto E، G و X آغاز کرده است.

8

Android-4.4.3-dialer

همان‌طور که اشاره کردیم این تغییرات جزئی بوده و می‌توان آن‌ها را در تغییرات ظاهری اپلیکیشن‌ها شماره‌گیر Dialer و مخاطبان People و همچنین رفع بعضی اشکالات مانند بلوتوث، پخش فایل‌های صوتی flac، فوکوس بهتر دوربین، سازگاری بهتر ART و همچنین رفع برخی مشکلات وای‌فای اشاره کرد. اما با این‌که گوگل تغییرات این نسخه را 7454 مورد اعلام کرده است هنوز برخی مشکلات مانند مصرف شارژ بسیار زیاد حین فیلمبرداری رفع نشده است و حتی مشکلات جدیدی مانند کارایی شبکه LTE و عمل نکردن چراغ نوتیفیکیشن‌ها برای تماس‌ها از دست رفته را نیز به همراه دارد.

GPE-Android-4.4.3

به هر حال عرضه آپدیت رسمی به صورت Over the Air یا OTA به تازگی برای نکسوس 4، نکسوس 5، نکسوس 7 مدل 2013 و نکسوس 10 آغاز شده است و همچنین نسخه گوگل پلی گوشی‌های اچ‌تی‌سی وان، وان M8، گلکسی اس 4، موتو جی، اکسپریا زد اولترا و تبلت جی‌پد ال‌جی از راه رسیده است. همچنین این آپدیت برای Moto E، Moto G و Moto X نیز در حال عرضه می‌باشد.

Moto-G-X-E

Sources: AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. sina می‌گوید

    گو شی های نکسوس تا چند سال از لحاظ اپدیت سیستم عامل ساپورت می شوند؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      تقریبا یک و نیم تا دو سال

  2. sina می‌گوید

    سلام
    ییخسید من راهنمایی می خواستم.بین دو گوشی نکسوس پی 6 و ایفون سیکس اس پلاس موندم .دنبال گوشی می گردم که حداقل تا 3 الی 4 سال اپدیت بشه و روان باشه و کار با ان راحت باشه. الان خودم اندروید قدیمی دارم که فقط یک بار اپدیت شد و الان اندرویدش2.3.3 است. ولی دیگه نمیکشه و اذیت میکنه .ایفون را دوست دارم ولی کمی نسبت به محدودیت هاش مردد هستم.مثلا در اندروید فایل ها را هر پوشه ای که بخوایم می ریزیم .ولی ایفون اصلا پوشه ها را نشون نمیده .یا این درسته که با ایفون نمیشه هیچ فایلی را ازاینترنت دانلود کنی؟میشه این 2 محدودیت را برطرف کرد؟همونطور گفتم اولویت هام اول اپدیت شدن و بعدش روان بودن گوشیه.
    با تشکر

  3. معصومه حبيب زاده می‌گوید

    من نکسوس 5 دارم شمارههای تلفنم پریده و هیچ شماره ای هم ذخیره نمی شود

  4. پیمان رحیمی می‌گوید

    سلام تبلت من 2013 اپدیت کنم فایلای شخصی و برنامه هام میپره?

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر اما بهتره از برنامه ها برای احتیاط بکاپ تهیه کنید

  5. سعید می‌گوید

    سلام این آپدیت برای nexus 7 2012 ارایه نمیشه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بدون شک ارائه خواهد شد