قاب پشتی جی 3 ال‌جی واقعا حاوی مقداری فلز است!

قبل از معرفی ال‌جی جی 3، عده‌ای می‌گفتند ال‌جی می‌خواهد پرچم‌دارش را با بدنه فلزی عرضه کند و عده‌ای دیگر هم ادعا می‌کردند که ال‌جی باز هم از بدنه‌ای پلاستیکی استفاده خواهد کرد. در کنفرانس معرفی LG G3 هم ال‌جی تصمیم گرفت چیز خاصی نگوید و به این نکته بسنده کرد که بدنه‌ی جی 3 از جنسی ساخته شده که اثر انگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند.

0

بعد از معرفی جی 3 تقریبا همه به این نتیجه رسیدند که بدنه جی 3 از جنس پلی‌کربنات (پلاستیک) است. اما هنوز بعضی می‌گفتند که این بدنه پوششی فلزی دارد! اما حالا همه چیز روشن شده. نه دسته‌ی اول صد در صد درست می‌گفتند و نه دسته‌ی دوم!

ال‌جی حالا تأیید کرده که بدنه جی 3 فقط از یک ماده ساخته نشده! ال‌جی می‌گوید بیشتر قاب گوشی جدیدش را از جنس پلی‌کربنات ساخته اما در درون این قاب لایه‌ای نازک از فلز هم استفاده شده است.

دقت کنید که سطح آن فلزی نیست؛ پس چیزی که در ظاهر دیده می‌شود واقعاً پلاستیک است. اما اگر این لایه‌ی فلزی قابل دیدن نیست، پس چه فایده‌ای دارد؟ دقیقاً نمی‌دانیم؛ اما احتمالاً در مقاومت بدنه این غول کره‌ای تأثیرگذار است؛ و یا شاید هم قدری در ظاهر آن! در هر صورت هر چه باشد از یک ظاهر پلاستیکی بهتر است!

Sources: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.