سامسونگ به شما امکان طراحی اپلیکیشن برای تلویزیون تایزنی خود که هنوز وجود ندارد را می‌دهد

ممکن است تاکنون پلتفرم منبع باز تایزن تنها به ساعت‌های پوشیدنی وارد شده باشد، اما سامسونگ نقش‌های بسیار بزرگ‌تری برای آن دارد.

1

کمپانی کره‌ای سامسونگ می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک کیت توسعه نرم‌افزاری را منتشر کند که به شما امکان ساخت اپلیکیشن‌هایی برای تلویزیون هوشمند مبتنی بر تایزن را فراهم می‌کند. نرم‌افرا‌هایی که بتوانند از حرکات دست، جفت‌شدن با دستگاه‌های دیگر و فرمان‌های صوتی پشتیبانی کنند.

بر خلاف دیگر ابزار توسعه دهنده تلویزیون، شما هیچ نیازی به یک دستگاه واقعی از آن ندارید و به راحتی می‌توانید بسیاری از ویژگی‌های اصلی را با پی‌سی خود امتحان کنید. اگر مشتاق به شروع توسعه اپلیکیشن برای این پلتفرم هستید یا اینکه تنها دوست دارید اپلیکیشن‌ها را امتحان کنید و نتایح آن را مشاهده کنید باید به اطلاع شما برسانم که این کیت تا اوایل ماه جولای (اواسط تیر ماه) از طریق انجمن توسعه‌دهنگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

هنوز سامسونگ اشاره‌ای به زمان عرضه تلویزیون تایزنی خود نکرده است اما می‌توان پیش‌بینی کرد که زمان زیادی تا رونمایی و سپس عرضه آن نمانده است. در واقع این کیت توسعه نرم‌افزاری، خود نشانه‌ای بر نزدیک شدن به تلویزیون‌های هوشمند تایزنی شرکت کره‌ی است. کیت توسعه می‌‌تواند برای کدنویسانی که دوست دارند به پلتفرم تایزن در بخش تلویزیون کمک کنند، بسیار مفید خواهد بود.

Sources: engadget

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حامد میمنی می‌گوید

    فوق العادهست