گوشی اندرویدی سامسونگ Galaxy W با صفحه نمایش ۷ اینچی از راه رسید!

ساعاتی پیش سامسونگ گوشی هوشمند 7 اینچی گلکسی W را رونمایی کرد. این بزرگترین گوشی هوشمندی است که تا به این تاریخ ساخته شده است تا سامسونگ باز هم نشان دهد که برای کسب بازار دست به هر کاری می‌زند!

0

جالب است که در نگاه اول متوجه می‌شوید که این گوشی در اصل همان گلکسی تب است که سامسونگ اندازه کناره‌های صفحه نمایش را تا جای ممکن کاهش داده تا راحت‌تر بتوان آن را با یک دست نگه داشت.

بر خلاف سایز بزرگ صفحه نمایش، گلکسی W قرار نیست با مشخصات فوق‌العاده سخت‌افزاری در درون همراه باشد. صفحه نمایش 7 اینچی این گوشی هوشمند رزولوشن 1280 در 720 را عرضه می‌کند. پردازنده چهار هسته‌ای آن با فرکانس 1.2 گیگاهرتز همراه است و این گوشی به حافظه رم 1.5 گیگ مجهز شده است.

از دیگر جزییات این دستگاه که به سختی می‌توان آن را گوشی هوشمند نامید، باید به حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از میکرو اس‌دی، دوربین 8 مگاپیکسل در عقب، دوربین 2 مگاپیکسل در جلو، باتری 3200 میلی‌آمپرساعت و اجرای اندروید 4.3 به جای 4.4 کیت‌کت نام برد!

قیمت این دستگاه 487 دلار اعلام شده و  به زودی در سه رنگ مشکلی، سفید و قرمز در دسترس قرار خواهد گرفت.

Sources: gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.