رونمایی Dell از دو تبلت جدید اندرویدی 7 و 8 اینچی سری Venue با صفحه نمایش‌های جدید و لوازم جانبی بسیار!

امروز شرکت دل هر دو تبلت 7 و 8 اینچی سری Venue که بر پایه سیستم عامل اندروید است را به‌روزرسانی کرد. تبلت‌های جدید با صفحه نمایشی به مراتب بهتر و همراه با لوازم جانبی بیشتری عرضه خواهند شد.

0

صفحه نمایش تبلت 8 اینچی به رزولوشن بالای 1920 در 1200 دست‌ یافته و مدل 7 اینچی سری Venue نیز به رزولوشن 1280 در 800 ارتقا پیدا کرده است. دل معتقد است صفحه نمایش مدل 7 اینچی با این رزولوشن بسیار بهتر از گذشته و در نمای بیرون از خانه وضوح بالاتری را عرضه خواهد کرد.

Venue8-Dell

هر دو تبلت دل از پردازنده اتم اینتل استفاده می‌کنند، البته نمونه 8 اینچی Venue دارای پردازنده‌ای سریع‌تر است. هر دو با حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگ و با1 گیگ رم، دوربین 5 مگا‌پیکسلی در پشت و دوربین‌های جلوی 1 مگاپیکسلی در نمونه 7 اینچی و 2 مگاپیکسلی در نمونه 8 اینچی عرضه خواهند شد. شرکت دل اعلام کرده که هر دو تبلت‌های به‌روز شده، اندروید 4.4 کیت‌کت را اجرا می‌کنند و در دو نمونه وای‌فای و LTE در دسترس دوست‌داران محصولات این شرکت قرار خواهد گرفت.

New-Venue7-Dell

در کنار تمامی امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری به روز شده در این دو تبلت، دل چند لوازم جانبی نیر برای این دو محصول جدید معرفی کرده است. این وسایل جانبی شامل داک شارژ کننده وایر‌لس برای Venue 8، اسپیکر بلوتوث، کیبورد بلوتوث و چند کیف با طراحی‌های ترکیبی است.

تبلت‌های شرکت دل در دو رنگ مشکی و قرمز به بازار می‌آیند. تبلت Venue 7 از تاریخ 1 جولای با قیمت 199.99 دلار برای مدل وای‌فای و Venue 8 در همان روز با قیمت 199.99 به صورت جهانی عرضه خواهند شد.

Sources: theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.