ایسوس Transformer Book V را معرفی کرد؛ لپ‌تاپ، تبلت و گوشی هوشمند همگی در یک محصول!

ساعاتی پیش شرکت ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس محصول جدید Transformer Book V را معرفی کرد. این دستگاه در واقع یک محصول هیبریدی است و می‌توان آن را ترکیبی از یک لپ‌تاپ ویندوزی (با قابلیت جداسازی کیبرد و استفاده به عنوان یک تبلت ویندوزی) و در عین حال یک تبلت اندرویدی دانست که توان خود را از گوشی هوشمند اندرویدی زن‌فون 5 (شبیه به دستگاه پدفون) می‌گیرد.

0

این‌بار ایسوس با زیرکی تمام بسته‌ای کامل از محصولات را در کنار یکدیگر قرار داده و آن را در قالب یک دستگاه به بازار عرضه خواهد کرد.

در واقع زمانی که شما این دستگاه را تهیه کنید یک لپ‌تاپ/تبلت 12.5 اینچی خواهید داشت که با هسته‌های پرتوان اینتل می‌تواند ویندوز 8.1 را اجرا کند و در عین حال یک گوشی هوشمند زن‌فون 5 که آخرین نسخه اندروید کیت کت 4.4 را اجرا می‌کند را نیز در اختیار داشته باشیدکه می‌تواند هنگامی که در محل مخصوص خود قرار می‌گیرد دستگاه شما را به یک تبلت اندرویدی تبدیل کند.

asus-transformer-book-v

این گوشی هوشمند 5 اینچی اولین گوشی است که پردازنده چهار هسته‌ای اتم اینتل را با معماری 64 بیت در خود جای داده است و همانطور که اشاره کردیم در زمان جای دادن گوشی اندرویدی در داک مخصوص آن می‌توانید از اندروید در کنار ویندوز 8 استفاده کنید و یک تبلت با ظاهر کامل اندروید داشته باشید.

تبلت 800 گرمی با 12.5 اینچ صفحه نمایش و تکنولوژی صفحه نمایش HD IPS همراه شده است. حافظه رم 4 گیگابایت دستگاه با باتری قدرتمند 28 وات بر ساعت به گفته ایسوس می‌تواند تا 10 ساعت مرور وب شما را همراهی کند. در بحث حافظه ذخیره‌سازی نیز ایسوس سنگ تمام گذاشته و 1 ترابایت در بخش ویندوزی و 128 گیگابایت در بخش اندرویدی در اختیار شما می‌گذارد.

اگر به دانستن جزییات گوشی هوشمند زن‌فون ۵ که در قالب این مجموعه عرضه خواهد شد علاقه دارید، ایسوس وزن این گوشی را به 145 گرم رسانده و ضخامت درون داک 11 میلی‌متر شده، باتری 2500 میلی‌آمپر بر ساعت بعلاوه 2 گیگ حافظه رم و حداکثر توان دریافت حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگ، دوربین پشت 8 و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است.

Sources: engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.