درز تصاویر رسمی تبلت گلکسی تب اس 8.4 سامسونگ

هنوز ساعتی از درز و انتشار تصاویر رسمی تبلت گلکسی تب اس 10.5 اینچی، حالا ظاهرا زمان درز تصاویر تبلت جدید دیگر سامسونگ یعنی گلکسی تب اس 8.4 اینچی است.

6

همانطور که پیش از این گمانه‌زنی‌هایی در این خصوص منتشر شده، این تبلت شباهت فراوانی به تبلت گلکسی تب اس 10.5 اینچی دارد و در واقع نسخه‌ی کوچکتری از آن با صفحه نمایش 8.4 اینچی به جای صفحه نمایش 10.5 اینچی است. همانند صفحه نمایش تبلت گلکسی تب اس 10.5 اینچی، صفحه نمایش گلکسی تب اس 8.4 اینچی باید یک صفحه نمایش سوپر AMOLED‌با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل و با تراکم بالای 359 پیکسل در هر اینچ است.

This-is-the-unannounced-Samsung-Galaxy-Tab-S-8.4

این تبلت جدید سامسونگ همچنین بایستی به اندروید 4.4 کیت‌کت، یک پردازنده 8 هسته‌ای Exynos 5420، 3 گیگابایت رم و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی مجهز باشد. البته هنوز مطمئن نیستیم که دو دایره مرموز موجود بر روی قاب پشتی این تبلت چه چیزی می‌تواند باشد اما مطمئنا یان عدم آگاهی ما چندان طول نخواهد کشید.

Galaxy-Tab-S-8.4

گلکسی تب اس 8.4 اینچی در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد: نسخه اول (SM-T705) با پشتیبانی از شبکه‌های LTE و نسخه دوم (SM-T700) تنها با پشتیبانی از وای‌فای. تبلت‌های گلکسی تب اس 8.4 و گلکسی تب اس 10.5 در واقع پنجمین و ششمین تبلت‌های رده بالای سامسونگ در سال 2014 به حساب می‌آیند که احتمالا تا دو هفته دیگر و در مراسمی با عنوان Galaxy Premiere 2014 رونمایی خواهند شد.

Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. ... می‌گوید

    چطور میشه اندرویدش رو اپدیت کرد

    1. علی ارغوان می‌گوید

      از منوی تنظیمات یا فلش کردن دستگاه

  2. احسان می‌گوید

    اون دایره های مرموز برای وصل شدن کاور تبلت به بدنس که تبلت از تو کیفش نیوفته.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      این مطلب قدیمی و مربوط به قبل از رونمائیه.. این موضوع رو بعدا خودمون هم کشف کردیم ;)

  3. آریا می‌گوید

    کی میاد تو ایران؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هنور حتی رسماً معرفی نشده