جنرال‌موتورز: خودروهای بدون راننده گوگل روزی به رقیبی جدی برای ما تبدیل خواهند شد!

سرگئی برین در اظهارنظری اعلام کرده ظرف چندسال آینده، خودروهای بدون راننده گوگل، در حجم وسیعی وارد جاده‌ها خواهند شد و حالا گوگل همچنان در حال انجام آزمایش بر روی نسخه‌های اولیه این خودروهاست تا این رویا را به واقعیت مبدل کند.

0

اما در همین حال Mark Reuss رئیس بخش توسعه محصولات جنرال موتورز نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که این احتمال وجود دارد تا گوگل به یک رقیب قدرتمند و خطرناک برای دیگر شرکت‌های خودروساز تبدیل شود.

البته وی سعی داشته تا ارزش‌های تحقیقاتی گوگل را نیز کوچک برشمارد و به همین دلیل در مصاحبه خود ادعا کرده بود که هر شرکتی که سرمایه گوگل را داشته باشد می‌تواند بر روی چنین پروژه‌هایی کار کند. وی در ادامه اظهارات خود با اعلام اینکه اگر گوگل راه خود را به همین منوال ادامه دهد، شکی در موفقیت آن نخواهد بود، تاکید داشته که: سوارشدن بر این خودروها به این زودی محقق نخواهد شد.

  Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.