فایل منیجر ویندوزفون 8.1 مایکروسافت از راه رسید

از قرار معلوم مایکروسافت به قول خود جامه عمل پوشانده و اپلیکیشن مدیریت‌ فایل‌های خود برای ویندوز فون ۸.۱ را منتشر کرد‌ه است. از ظواهر این نرم‌افزار می‌توان اینگونه برداشت کرد که با اپلیکیشنی ساده و کارآمد طرف هستیم.

1

با این حساب کاربران ویندوزفون از این به بعد قادر خواهند بود تا فایل‌های به فایل‌های خود که بر روی گوشی و یا کارت حافظه ذخیره شده است دسترسی داشته باشند و آنها را مدیریت کنند.

Windows_Phone_File_manager_Screen

این اپلیکیشن که فایلز (Files) نامیده شده است همچنین به کاربران امکان جستجو و اجرای فایل‌های مورد نظر را نیز می‌دهد. جالب اینجاست که کاربران حتی می‌توانند از این طریق قسمت‌هایی از یک ‌فایل را به اشتراک بگذارند.  سایر امکانات نظیر ایجاد، انتقال، کپی، تغییر نام، دسته‌بندی‌ و پاک‌کردن فایل‌ها نیز از طریق این اپلیکیشن به سادگی انجام می‌شود.

Windows_Phone_File_Manager_Screenshots

البته این نکته را در نظر داشته باشید که کاربران به فایل‌های سیستمی از این طریق دسترسی نخواهند داشت.  در مجموع از یک اپلیکیشن مدیریت فایل بیشتر از این نمی‌توان انتظار داشت اما باز هم بد نبود که دسترسی به سرویس وان درایو (OneDrive) نیز بدینوسیله میسر می‌شد. ظاهر این اپلیکیشن از کاشی‌های شفاف تشکیل شده است که کاربران می‌توانند بسته به نوع تم اصلی گوشی خود آن‌را تغییر دهند.

کاربران ویندوزفون ۸.۱ برای دانلود می‌توانند به این صفحه از فروشگاه ویندوز فون مایکروسافت مراجعه کنند.

Source: phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. sharifix می‌گوید

    سرعتش واقعا عالیه
    طراحی خیلی ساده ای داره
    ولی سرعتش برام مهمتره