ال‌جی همزمان با معرفی صفحه نمایش‌های 6 اینچی Qhd از دسترسی به تراکم پیکسلی 700ppi خبر داد

به نظر می‌رسد شرکت ال‌جی با عرضه جی‌3 هنوز به طور کامل قانع نشده و اگرچه اولین برندی است که صفحه‌نمایش QHD با تراکم پیکسلی 538 پیکسل در هر اینچ را در دستگاهی هوشمند با این اندازه به کار بسته اما مدیر این شرکت در مصاحبه‌ای در حاشیه نمایشگاه SID 2014 از عرضه و معرفی صفحات نمایشی با تراکم پیکسل 600 و حتی 700 پیکسل در هر اینچ سخن می‌گوید.

0

ال‌جی در حال حاضر در حال بهینه‌سازی و تخمین منابع مورد نیاز برای تولید محصولاتی مشابه است. در کنار پنل استفاده شده در ال‌جی جی3 که در حدود 3.7 میلیون پیکسل دارد، به نظر می‌رسد ال‌جی برنامه‌هایی خاص برای همایش SID 2014 در سانفرانسیسکو دارد.

فبلت هوشمند 6 اینچی دیگری که از تراکم پیکسل کمتر 491 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد برای این رویداد در نظر گرفته شده است. این درحالیست که به نظر می‌رسد اولین گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش 6 اینچی یعنی Vivo Xplay 3S از پنل مشابه پنل آینده ال‌جی در SID 2014 بهره خواهد برد.

Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.