این چیزی است که از ناتیفیکیشن‌های Android wear گوگل انتظار داریم!

همه ما اطلاعات زیادی از Android Wear، پلتفرم نرم‌افزاری گوگل برای گجت‌های پوشیدنی داریم. این پلتفرم، ایجاد شده تا بتوانید رابطه‌ای میان گجت موجود بر روی دست خود و همچنین گوشی هوشمندتان ایجاد کنید.

0

شرکت‌های سازنده نظیر اچ‌تی‌سی و موتورولا نیز در حال آماده‌سازی محصولات و گجت‌های پوشیدنی برای عرضه به بازار هستند. با نگاهی به انجمن‌های توسعه گوگل نظیر پست منتشره Timothy Jordan، می‌توانیم قسمت‌هایی از سیستم هشدار و اعلان استفاده شده در این پلتفرم را مشاهده کنیم.

android-wear-screens

می‌توانیم هشدارهایی از تقویم، به همراه پیغامی منتشره از یک بازی را نیز بر روی صفحه مشاهده کنیم. ناحیه هرهشدار با یک آیکون در قسمت بالا سمت راست یا یک تصویر پس‌زمینه مشخص شده است.

android-wear-lead2

در نگاه اول این هشدارها یک صفحه را پر خواهند کرد اما گوگل اخیرا نحوه نمایش هشدارهای بیشتری را بر روی چندین صفحه با استفاده از کشیدن دست از راست به چپ نمایش منتشر کرده است. به نظر می‌رسد با استفاده از کدنویسی مختصری بتوان این قابلیت هشدارها را به گوشی‌های هوشمند اضافه نمود. با این اوصاف می‌توان امیدوار بود تولید برنامه‌های اینچنینی برای این پلتفرم گسترش بیشتری پیدا کند.

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.