آپدیت اندروید 4.4 کیت‌کت برای گلکسی مگا 6.3 سامسونگ از راه رسید

شرکت سامسونگ عرضه به‌روز رسانی اندروید 4.4.2 کیت‌کت را آغاز کرده و به نظر می‌رسد فبلت گلکسی مگا 6.3 پیشتاز دریافت این به‌روز رسانی است. این دستگاه که سال گذشته با اندروید 4.2 عرضه شده بود اکنون می‌تواند به‌روز رسانی جدید را دریافت کند.

0

این به‌روز رسانی که شماره بیلد I9200XXUDNE4 را یدک می‌کشد در حال حاضر از طریق Samsung Kies در کشور روسیه قابل دریافت است و اگر مشکل خاصی به وقوع نپیوندد، به زودی در کشورهای دیگر نیز قابل دریافت خواهد بود. شما نیز می‌توانید با مراجعه به قسمت به‌روزرسانی در بخش تنظیمات گوشی خود، از دریافت یا عدم دریافت این به‌روز رسانی اطمینان حاصل کنید. راه حل دیگر، استفاده از برنامه Kies برای به‌روز رسانی این فبلت هوشمند شرکت سامسونگ است.

این به‌روز رسانی، قابلیت‌های معمول نسخه کیت‌کت اندروید را به همراه بهبود کارایی، شارژ بهتر باتری، پشتیبانی از پرینت بی‌سیم و میانبری برای دسترسی به دوربین از طریق صفحه قفل گوشی به همراه دیگر موارد مشابه گلکسی اس 4 اکتیو به فبلت شما می‌افزاید.

Source: GsmaArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.