ال‌جی رسما تأیید کرد: جی فلکس 2 و Vu 4 تا زمستان از راه می‌رسند!

LG سه‌شنبه پرچمدار جدید خود، G3، که یک 5.5 اینچی QHD است را معرفی کرد. همزمان که تمامی نگاه‌ها معطوف لندن و این پرده‌برداری بود، LG یک کنفرانس جداگانه در سئول نیز برگزار کرد. در این کنفرانس داخلی که در سئول برگزار شد، علاوه بر معرفی LG G3، این شرکت برنامه‌ی خود برای عرضه‌ی تلفن‌های هوشمند بعدیش را نیز ارایه کرد. LG در حال کار روی G Flex 2 و Vu 4 می‌باشد و برنامه‌ریزی شده که این گوشی‌ها را در نیمه دوم سال جاری میلادی در قفسه‌ها ببینیم.

0

@evleaks قبلا گفته بوده که جی فلکس 2 با مزایایی افزون بر خمیده بودن و یا قاب خود التیام‌بخش، در یک‌چهارم اولیه‌ی سال 2015 عرضه خواهد شد. اگر بازه زمانی که LG داده را ملاک قرار دهیم، با توجه به گفته evleaks، احتمالا این گوشی ابتدا در کره و سپس در سایر کشورها روانه بازار خواهد شد.

فبلت‌های Vu در خارج از کره ممکن است آنچنان موفق شناخته نشوند، ولی در زادگاه LG فروش خوبی داشته‌اند و همین شاید دلیل برنامه‌ی ال‌جی برای ساخت نسل جدیدتر آن‌ها با نام Vu 4 باشد.

LG-G-Flex

هنوز هیچ اطلاعات بیشتری درباره‌ی جی فلکس 2 و یا Vu 4 در دست نیست؛ اما انتظار داریم با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی آن‌ها شاهد درز خبرها و گمانه‌زنی‌هایی درباره‌شان باشیم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.