تبلت نکسوس 8 گوگل ممکن است اوایل خردادماه با پردازنده 64 بیتی معرفی شود

همان‌طور که چند روز پیش نوشتیم بعضی شایعات خبر از معرفی تبلت 8 اینچی نکسوس 8 گوگل در کنفرانس I/O این شرکت در پنجم و ششم تیرماه دارد. حالا MYCE ادعا می‌کند این تبلت جایگزین نکسوس 7 شده و با پردازنده 64 بیتی از راه خواهد رسید.

0

تصویر بالا از وب‌سایت رسمی نکسوس گوگل گرفته شده بود که به وضوح یک تبلت با شکل و شمایل نکسوس 7 اما با حاشیه‌های کمتر در بالا و پایین را نمایش می‌داد و گوگل ساعاتی بعد آن را با تصویر نکسوس 7 جایگزین کرد. اما MYCE ادعا می‌کند نکسوس 8 واقعاً وجود دارد و در کنفرانس Google I/O تیرماه معرفی خواهد شد.

نام رمز نکسوس 8 هم flounder به معنای سفره‌ماهی است که با hammerhead برای نکسوس 7 به معنای چکش‌ماهی و دیگر نام‌های رمز تبلت‌های نکسوسی که از ماهی‌ها برگرفته شده است هم‌خوانی دارد. همچنین در کدهای اخیر اندروید گوگل نیز می‌توان HTC flounder را یافت و شاید تبلت جدید گوگل را اچ‌تی‌سی بسازد.

همچنین MYCE ادعا می‌کند که پردازنده نکسوس 8 این‌بار یک پردازنده 64 بیتی تگرا از کمپانی انویدیا خواهد بود؛ شاید هم مانند MiPad گوگل تصمیم بگیرد تا از پردازنده فوق‌العاده Tegra K1 بهره ببرد. به هر حال باید تا شروع کنفرانس Google I/O در پنجم تیرماه منتظر بمانیم تا ببینیم آیا گوگل جانشین نکسوس 7 را معرفی خواهد کرد یا خیر.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.