صفحه کلید هوشمند جی 3 ال‌جی؛ واقعا از شما یاد می‌گیرد!

صفحه کلید هوشمند جی‌3 در نگاه اول بسیار ساده به نظر می‌رسد اما این صفحه‌کلید به قابلیت‌های یادگیری‌ای تجهیز شده که از ایجاد مشکلات در هنگام تایپ پیامک یا دیگر محتویات متنی جلوگیری می‌کند.

3

در حال و هوای معرفی پرچمدار جدید ال‌جی، جی3 با هیاهوی فراوان و با توجه به بهره‌وری از قابلیت‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، صحبت از صفحه‌کلید این گوشی هوشمند، شاید کمی عجیب به نظر برسد.

صفحه کلید هوشمند جی‌3 در نگاه اول بسیار ساده به نظر می‌رسد اما این صفحه‌کلید به قابلیت‌های یادگیری تجهیز شده که از ایجاد مشکلات در هنگام تایپ پیامک یا دیگر محتویات متنی جلوگیری می‌کند. به عنوان مثالی ساده، اگر همواره موقع نوشتن A’sبه اشتباه S’s می‌نویسید، این صفحه‌کلید هوشمند، با پروسه‌ای هوشمندانه سعی در تشخیص این الگوریتم نموده و زین پس فضای موردنظر برای کلید A را افزایش خواهد داد.

اگر پیش از این با صفحه‌کلید بلک‌بری کارکرده باشید، کارایی این قابلیت را بیشتر درک خواهید کرد. نکته دیگر اینکه می‌توانید به دلخواه اندازه صفحه‌کلید جی‌3 را تغییر دهید و آن‌را کوچک‌تر و یا بزرگ‌تر کنید.

lg g3 keyboard

این قابلیت برای کسانی که انگشتانی پهن دارند و یا چشمان آن‌ها ضعیف است، حیاتی به نظر می‌رسد. در حیطه استفاده از علائم نیز می‌توانید، آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.

صرف وقت بر روی قابلیتی اولیه اما مهم، یعنی صفحه‌کلید نرم‌افزاری را می‌توان یکی از نقاط قوت شرکت‌های نرم‌افزاری به شمار آورد، نقطه قوتی که این‌بار ال‌جی به خوبی بر روی آن تمرکز کرده است.

Source: engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ehsan می‌گوید

    عالی دمتون گرم

  2. Amir می‌گوید

    هیچ صفحه کلیدی
    sony international keyboard
    نمیشه
    به جرأت میگم بهترین کیبرد
    اسمارتفون هست

    1. علی می‌گوید

      لطفا گوشی چینی رو با گوشی اصل کره ای با این قدرت مقایسه نکنین