جی 3 ال‌جی به درگاه میکرو اس دی با پشتیبانی تا 2 ترابایت مجهز خواهد بود

براساس مشخصات منتشره از گوشی ال‌جی جی‌3 بر روی وب‌سایت LG U.K انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به شکاف میکرو‌اس‌دی با پشتیبانی از ظرفیتی تا حجم 2 ترابایت تجهیز شود.

1

با استناد به این مشخصات، شاهد پشتیبانی این گوشی هوشمند از 2048 گیگابایت فضا بر روی مموری کارت خواهیم بود. البته این احتمال نیز وجود دارد که اشتباهی از سوی نویسندگان سایت صورت گرفته باشد اگر چه حدس زدن رقم اصلی کمی دشوار است!

دیگر مشخصات منتشره با آنچه قبلا از این گوشی هوشمند تصور می‌کردیم تطابق کامل دارد. ال‌جی جی‌3 از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2560×1440 بهره خواهد برد و از پردازنده چهار‌هسته‌ای 2.46 گیگاهرتز اسنپ دراگون 801 بهره می‌برد.

LG-G3-2TB-microSD-slot

2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و استفاده از دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپرساعت به همراه استفاده از اندروید 4.4.2 به طور پیش‌فرض از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است.

Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. میهمان می‌گوید

    چه میکنه جی 3
    با توجه به صفحه نمایش QHD این گوشی، گمونم باتری این گوشی ناامید کننده باشه
    ای کاش واسه اونم راه حلی پیدا بکنه تا بعد مدت ها شاهد یه گوشی کم نقص باشیم
    ای کـــــــــــــــــــــــــــاش!