مایکروسافت ابتدای سال آینده ویندوز 9 و ویندوز فون 9 را معرفی می‌کند

ویندوز 8.1 تازه به دنیا آمده، اما بر اساس اسناد درز کرده از مایکروسافت، آن‌ها مشغول کار بر روی ویندوز 9 و ویندوز فون 9 هستند.

1

این مدرک که توسطوب‌سایتی با نام Myce فاش شده به این موضوع اشاره دارد که نسخه‌های آزمایشی هر دو مدل ویندوز جدید، بین سه ماهه دوم و سوم سال 2015 ارایه خواهند شد. به عبارت دیگر احتمال دارد این اتفاق بین فروردین و شهریور سال 1394 باشد.

البته این بازه‌ی گسترده‌ایست اما اگر خوشبین باشیم، تقریبا نزدیک به یک سال تا عرضه ویندوز 9 و ویندوز فون 9 باقی مانده است.

برخلاف این که به‌روزرسانی 8.1 تنها یک دهم به عدد قبلی اضافه کرد، اما تغییرات زیادی را شامل می‌شد. وقتی مایکروسافت از 8 به 8.1 این تغییرات را ایجاد می‌کند، احتمالا شاهد تغییرات گسترده‌ای در ویندوز 9 خواهیم بود.

هنوز نمی‌دانیم این تغییرات چه خواهند بود، اما شایعاتی وجود دارد که می‌گوید مایکروسافت می‌خواهد از طراحی کاشی‌فرم فاصله بگیرد. همچنین شایعات دیگری هم هست که مایکروسافت می‌خواهد بی‌خیال ویندوز RT شده و قصد دارد هم در تبلت‌ها و هم در گوشی‌های هوشمند از ویندوز فون 9 استفاده کند. هنوز تا آن زمان که ویندوز 9 متولد شود خیلی مانده و فعلا باید از ویندوز 8.1 لذت ببریم.

Source: techradar

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. احمد می‌گوید

    از اطلاع رسانی شما بسیار ممنون