آیا این همان گوشی هواوی با دو سیستم عامل ویندوز فون و اندروید است؟

چند ماه قبل شائو یانگ مدیر بازاریابی شرکت هواوی از اهداف این شرکت برای تولید گوشی‌هایی با دو سیستم‌عامل پرده برداشت. اما طولی نکشید که سخنگوی شرکت هواوی اعلام کرد این شرکت در آینده نزدیک برای تولید این نوع گوشی‌ها فعلا برنامه‌ای ندارد و این ادعا را کاملا واهی دانست. اما به تازگی تصویری از یک گوشی هوشمند منتشر شده که به نظر می‌رسد این گوشی همان گوشی با دو سیستم‌عامل هواوی است!

6

huawei-dualBoot-Phoneاین تصویر که امروز در شبکه اجتماعی چینی weibo منتشر شده، شایعات اخبر درباره این تلفن را تاحدودی به واقعیت پیوند می‌دهد. با مشاهده تصویر منتشر شده مشخص می‌شود که رابط کاربری این تلفن همان رابط کاربری هواوی است ولی نکته‌ای که قابل تامل است دیده شدن دکمه خازنی با آرم ویندوز در پایین گوشی است!

اگر تصویر منتشر شده صحت داشته باشد مسلما فشار دکمه “ویندوزی” در سیستم‌عامل اندروید کمی غیر منظقی به نظر می‌رسد. لذا دور از ذهن نخواهد بود اگر فرض کنیم این گوشی هوشمند، همان گوشی هواوی با دو سیستم عامل است باید این گونه در نظر بگیریم که سیستم‌عامل ویندوز به عنوان سیستم‌عامل اصلی و اندروید به عنوان سیستم‌عامل ثانویه در این گوشی ایفای نقش می‌کنند.

البته نباید این نکته را فراموش کنیم که ممکن است که این عکس کاملا ساختگی باشد. ولی با توجه به دوگانگی اطهارات مدیران هواوی شاید باید امیدوار باشیم که این گوشی وجود خارجی داشته باشد.

اگر گوشی با دو سیستم‌عامل هواوی امسال معرفی شود آیا حاضرید این گوشی را به عنوان گوشی بعدی خود برگزینید؟

Source: wmpoweruser

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. afshin می‌گوید

    دوستان تو ایران به غیر از اندرویید هیچکدوم کارایی نداره چرا…….. ایفون گرفتم اپلیکیشن مسه سریالای کمدی بود لومیا گرفتم کیفیتش عالی بود اما باید نرم افزار محدود رو از وین استور دانلو کنی تازه مگه همه جا وای فای هس اینترنت سیم کارت هم که شوته اخرشم ایفون ۵ و لومیارو هر کدوم رو با ۸۰۰ تومان ضرر فروختم فقط یه با با p6 هواوی کار کنید اس ۵ رو روسیاه کرده

  2. aref می‌گوید

    اول IOS بعدش ویندوزفون بعدش اندروید!!!البته تو ایران بر عکسه همه چی چون اندروید نصبت به 2 سیستم عامل دیگر محدودیت ندارد که ان دو دارند!

  3. مهرداد می‌گوید

    استفاده از دو تا سیستم عامل بیشتر به یک اقدام برای فروش بیشتر می مونه تا یک اقدام واقعا عاقلانه…یه چیزی شبیه گوشی های چند سیم کارته
    اندروید به اندازه کافی پاسخگوئه
    مثلا ویندوزفون چی داره که اندروید نمی تونه پاسخگو باشه؟

    1. میهمان می‌گوید

      دوست عزیز ویندوزفون رو با اندروید مقایسه میکنی؟ معلومه که با ویندوزفون کار نکردی این حرفا رو میزنی
      اندروید 3 گیگ رم رو قورت میده! ویندوزفون با 512 مگ داره مثل ماشین کار میکنه

      1. مهرداد می‌گوید

        بحث مقایسه اگه باشه که مطمئنا ویندوز فون نمی تونه در برابر اندروید سیستم عامل اول یا پریمیر باشه و اندروید دومی!
        حداقلش اینه که اندروید به اندازه کافی اپلیکیشن داره که ویندوزفون نتونه عرض اندام کنه! مثلا ویندوزفون داشته باشه چیکار کنه؟

        1. میهمان می‌گوید

          امنیت ویندوزفون که حرف اول رو میزنه
          اصلا تو اندروید امنیتی وجود نداره که حالا مقایسه کنیم با ویندوزفون
          از نظر تعداد اپلیکشین هم باید بگم یه سر بزن تو استور مایکروسافت همه چی توش هست (تعداد مهم نیست کیفیت مهمه)
          دانشگاه ازاد هم واحد زیاد داره ولی کیفیت چی؟