ببینید: مقایسه قد و قواره جی 3 ال‌جی با تمامی رقبای اندروید پرچمدار بازار!

باید اعتراف کرد، در چند هفته گذشته، ال‌جی جی 3 حجم زیادی از اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است و حالا تقریبا با مشخص شدن کامل طراحی ظاهری و بر خلاف سایر پرچمدارهای بازار می‌توان مقایسه‌ای کامل در خصوص اندازه این گوشی با سایر پرچمدارهای اندرویدی بازار داشت.

0

یکی از مشخصه‌های اصلی برای خرید یک گوشی هوشمند جدید، اندازه و ابعاد آن است. ال‌جی جی3 از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2560×1440 بهره می‌برد که این دستگاه را در دسته فبلت‌های هوشمند قرار می‌دهد و حالا با مقایسه ابعاد این گوشی هوشمند با گوشی‌های محبوب بازار، می‌توانید تصمیم‌گیری بهتری در خرید داشته باشید.

LG-G3-Size-compare2ابعاد این گوشی هوشمند یعنی اندازه 9.36 در 74.5 در 145.6 میلیمتر باعث خواهد شد علی رغم صفحه‌نمایش بزرگ، قد و قواره‌ای مشابه سونی اکسپریا زد 2 داشته باشد. حاشیه‌های صفحه‌نمایش نیز ظاهرا تا آخرین حد امکان باریک شده‌اند.

LG-G3-Size-compare

این گوشی هوشمند که چیزی در حدود یک هفته به معرفی رسمی آن زمان باقیست، به امکانات و قابلیت‌های جالبی نیز تجهیز شده است که شب گذشته و با انتشار تصاویری از مراسم محرمانه معرفی این گوشی تقریبا چیزی برای پنهان کردن از آن باقی نمانده است.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.