حافظه بلوتوث 256 گیگابایتی سازگار با آیفون و اندروید تقریبا به اندازه بند انگشت شما!

چه اتفاقی می‌افتاد اگر یک cloud شخصی داشتیم. با MBLOK محصول کمپانی Kwelea به نظر می‌آید این آرزو خیلی دور از دسترس نیست. MBLOK یک حافظه SSD جیبی با تکنولوژی بلوتوث یکپارچه است که به شما این امکان را می‌دهد تا به‌طور همزمان تا هفت دیوایس را به آن متصل کرده و تبادل اطلاعات کنید.

0

درحال حاضر با توجه به پروژه‌های مشابهی که در کیکستارتر وجود دارد، MBLOK در نوع خود اولین نیست، اما به‌جرئت می‌توان گفت که یکی از کوچک‌ترین و بهترین نمونه‌های موجود است.

MBLOK قادر به ذخیره اطلاعات تا 256 گیگابایت را داشته و سرعت انتقال اطلاعات آن تا 24 مگابیت بر ثانیه می‌رسد. این دستگاه قابلیت کار تا 300 ساعت با یک‌بار شارژ را داشته و با وسیله‌ای مشابه شارژرهای تلفن‌های همراه شارژ می‌شود.

MBLOK-size

ایده پشت MBLOK بر مبنای استفاده راحت از اینترنت، بدون دغدغه کم بودن حافظه برای ذخیره عکس‌ها و ویدئوها، در محیطی بسیار خصوصی‌تر و امن‌تر از محیط‌هایی مانند گوگل درایو یا دراپ باکس است. دراین‌باره یادآور می‌شوم که MBLOK قابلیت رمزگذاری 128 بیتی دارد. با توجه به قابلیت استفاده همزمان 7 دیوایس از MBLOK، می‌توانید حافظه آن را در اختیار خانواده یا دوستانتان نیز بگذارید.

MBLOK سیستم‌عامل نیز دارد که این سیستم‌عامل قابلیت سازگاری با iOS و اندروید را داشته و توانایی اتصال به اپلیکیشن‌های آن‌ها را دارد. با وجود سرمایه‌گذاری کیکستارتر بر روی این پروژه و نقش آن در به ثمر رسیدن آن، گروه  MBLOK برنامه‌ای برای گسترش محصول خود برای استفاده در بلک‌بری، مایکروسافت و حتی ساعت‌های هوشمند نیز دارد.

mblok-app

به دلایل فراوانی MBLOK قابلیت استفاده برای عکاسان را نیز دارد. به‌وسیله MBLOK می‌توان تعداد زیادی عکس‌های باکیفیت بسیار بالا را به‌راحتی حمل کرده و به هر دستگاهی که نیاز بود متصل کرد و از محتویات آن استفاده کرد. طبق آنچه در کمپین این پروژه در کیکستارتر آمده است، برای 160 سرمایه‌گذار اول، قیمت 128 گیگابایتی آن 175 دلار و 256 گیگابایتی آن 280 دلار برآورد شده است.

MBLOK

پیش‌بینی می‌شود باعرضه بیشتر این محصول، قیمت 256 گیگابایتی آن به 350 دلار نیز برسد. MBLOK در حال حاضر از 120 هزار دلار موردنیاز خود برای شروع این پروژه، 30 هزار دلار جمع‌آوری کرده است. به نظر می‌آید با در نظر داشتن باقی ماندن 28 روز از مهلت این کمپین، MBLOK قادر به جذب کل سرمایه موردنیاز خود باشد. البته اگر شما هم می‌خواهید از مزایای نفرات اولی که در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند بهره‌مند شوید، باید سهم خود را در این پروژه بپردازید.

Source: PetaPixel

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.