مایکروسافت بیشترین سهم تبلت‌های ویندوز 8 را در اختیار دارد

گزارش‌های منتشر شده در AdDuplex حکایت از برتری مایکروسافت بر اچ‌پی در تولید تبلت‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۸ و ویندوز RT، دارد. جالب اینجاست که این اطلاعات بر اساس حدود ۸۰۰ اپلیکیشن‌ نصب شده در ویندوز استور بدست آمده است و با اطمینان خاطر می‌توان گفت که بیشتر اپلیکیشن‌های فوق بر روی تبلت‌‌ Surface RT نصب شده‌اند.

0

در این میان تبلت Surface RT با میزان ۱۴.۵ درصد توانسته است حضور پررنگ‌تری داشته باشد. تبلت Surface 2 نیز با حدود ۲.۲ درصد در مقام بعدی نصب اپلیکیشن از ویندوز استور قرار گرفته است. تبلت SurFace 2 و Asus Transformer Book T100 تنها تبلت‌هایی هستند که حدود ۲ درصد از این جامعه آماری را تشکیل می‌دهند و تبلت Surface Pro 2 نیز میزان بسیار کم ۰.۹ درصد تبلت‌هایی را که از ویندوز استور نرم‌افزار دانلود و نصب کرده‌اند را تشکیل می‌دهد و میزان باقیمانده که ۷۲.۱ درصد می‌باشد از آن شرکت‌ها و برند‌های مختلف شده است.

با توجه به آمار بدست آمده می‌توان نتیجه گرفت که تبلت Surface RT در میان سایر تبلت‌های مایکروسافت توانسته است ۲۲.۵ درصد را از آن خود کند و در این میان تنها ۱ درصد سهم تبلت لومیا ۲۵۲۰ نوکیا بوده است.

Windows-devices-share

با مقایسه آمار فوق می‌توان گفت که در حال حاضر مایکروسافت تنها یکه تاز بازار تبلت‌های ویندوزی است اما حضور سایر رقبا را در آینده نباید نادیده گرفت.

Source: WPCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.