ساعت هوشمند موتو 360 موتورولا تیرماه و با قیمت ۲۴۹ یورو عرضه می‌شود

اسفند ماه سال گذشته، نسخه سیستم‌عامل اندروید مخصوص تجهیزات پوشیدنی و ساعت هوشمند موتورولا در یک روز رونمایی شدند. جالب اینجاست که این ساعت هوشمند تنها محصولی است که از صفحه نمایش دایره‌ای برخوردار بوده و بدون شک یکی از زیباترین آنهاست. به تازگی قیمت و زمان عرضه موتو 360 در یک گزارش اعلام شده است.

0

در خصوص مشخصات این ساعت نیز، اطلاعات دقیقی موجود نیست و تنها نکته‌ای که از آن باخبریم این است که موتو ۳۶۰ تنها یک دکمه فیزیکی دارد. با این حساب باید تا زمان کنفرانس I/O شرکت گوگل در چهارم تیرماه برای شنیدن اخبار جدیدی در مورد موتو ۳۶۰ صبر کنیم.

 Moto360

 از طرف دیگر ساعت هوشمند گلکسی گیر ۲ را که به سیستم‌عامل تایزن مجهز است می‌توان به موتو ۳۶۰ شبیه دانست، چرا که هر دو محصول امکان عکس‌برداری و برقراری تماس تلفنی را ندارند. اما موتو ۳۶۰ به دلیل استفاده از سیستم‌عامل اندروید و امکانات سرویس Google Now باید نکات برتری بیشتری داشته باشد.

 در این بین ال‌جی نیز در حال تولید ساعت هوشمندی با نام جی‌واچ (G Watch) می‌باشد که مجهز به سیستم‌عامل اندروید مخصوص ساعت‌های هوشمند است و انتظار می‌رود تا در ماه آینده با قیمت ۱۹۹ یورو عرضه شود.علاقه‌مندان به تکنولوژی‌‌های پوشیدنی می‌توانند موتو ۳۶۰ را در اوایل مرداد ماه جاری به قیمت ۲۴۹ یورو خریداری کنند.

  Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.