معرفی هدست بلوتوث استریوی جدید Tone Infinim ال‌جی با همکاری Harman/Kardon

به نظر می‌رسد کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اخیراً علاقه زیادی به همکاری با کمپانی صدامحور Harman/Kardon پیدا کرده‌اند. پس از معرفی HTC One M8 نسخه Harman/Kardon حالا ال‌جی یک هدست بلوتوث برای جی 3 با همکاری این کمپانی معرفی کرده است.

2

این هدست بسیار شبیه به هدست بلوتوث ال‌جی جی2 سال گذشته است با این تفاوت که احتمالاً فناوری Harman/Kardon کیفیت بالاتری را به ارمغان خواهد آورد. از ویژگی‌های این هدست می‌توان به دکمه‌های جلو و عقب بردن سریع آهنگ، هشدار لرزشی برای پیام‌ها، زمان و وضعیت باتری و همچنین باتری 220 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

به ادعای ال‌جی باتری این هدست برای 17 ساعت مکالمه، 14 ساعت پخش آهنگ و یا 550 ساعت استندبای کافی است چرا که فناوری بلوتوث 3.0 کم انرژی مصرف پایینی دارد. این هدست همچنین امکانات ویژه اختصاصی برای کاربران جی 3 خواهد داشت. ویژگی Name Alert نام تماس گیرنده را اعلام خواهد کرد و Answer Me+ به هنگام بالابردن گوشی به سمت گوش خود به صورت خودکار هدست را غیرفعال کرده و مکالمه را از طریق گوشی پخش خواهد کرد.

این هدست احتمالاً به همراه ال‌جی جی3 عرضه خواهد شد و رنگ اولیه آن نقره‌ای اعلام شده است. البته قیمت هدست هنوز مشخص نیست اما از آن‌جایی که قیمت مدل HBS800 با فناوری JBL صد و بیست دلار بود احتمالاً هدست Tone Infinim قیمتی بالاتر خواهد داشت.

  Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ariya می‌گوید

    من مدل قبلیه این هدست را امتحان کردم.و صداش و باسش زیاد خوب نبود و به حر حال من زیاد ازش خوشم نیومد.میخواستم بدونم که این صداش چه جوریه؟یعنی از مدل قبلیش بهتره یا نه؟.

  2. مجيد می‌گوید

    سلام تو ایران اومده ؟قیمتش چنده؟