تصاویری که ویژگی‌های جدید QuickWindow در رابط کاربری جی 3 ال‌جی را نمایان می‌کند!

در حال حاضر ما درباره فناوری‌هایی که در نسل سوم پرچمدار شرکت ال‌جی انتظار ما را می‌کشد نکات فراوانی می‌دانیم ولی هنوز در مورد رابطه کاربری آنکه به همراه دستگاه عرضه خواهد شد، اطلاعات بسیار کمی داریم.

0

LG-G3-and-its-new-Quick-Cover-01به تازگی افشاکننده مشهور @evleaks تصاویر جدیدی را از نسل جدید رابط کاربری Optimus UI ال‌جی متشر کرده که بیشتر برای استفاده در کاورهای موسوم به QuickWindow ال‌جی سازگاری یافته است که همزمان با عرضه LG G2 معرفی شد و حال به نظر می‌رسد در LG G3 شاهد کارکرد بیشتر آن بدون بازکردن کاور گوشی خواهیم بود.

این افشاکننده در حدود 10 تصویر را از این رابط کاربری به اشتراک گذاشته که در هنگام بسته بودن کاور در حدود 10 آیتم را به نمایش می‌گذارد که شامل اطلاعات ساعت، آب و هوا، سلامت، پیامک، گالری عکس و یک صفحه نمایش گوشزدهای سریع خواهد بود.

به هر حال ال‌جی برنامه‌های فراوانی برای نسل سوم پرچمدار خود دارد و باید منتظر رونمایی رسمی از این محصول در ششم خرداد بمانیم تا ببینیم ال‌جی چه چیزی در آستین دارد!

lg-g3-quick-main

برای دیدن تصویر در اندازه بزرگ‌تر بر روی آن کلیک کنید

Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.