اچ‌تی‌سی وان M8 پرایم: بدنه آلومینیومی-سیلیکونی ضدآب، صفحه‌نمایش QHD و اسنپ‌دراگون 805

هفته گذشته شایعاتی در مورد نسخه پرایم HTC One M8 شنیده شد که قرار است برای رقابت با گلکسی اس 5 پرایم و جی 3 در آینده معرفی شود. حالا Evan Blass افشاکننده مشهور جزئیات جذاب بیشتری از این گوشی هوشمند هیجان‌انگیز را در توییتر آشکار کرده است.

0

تمامی این توییت‌ها خطاب به Jeff Gordon مدیر ارتباطات جهانی اچ‌تی‌سی نوشته شده است چرا که او در ابتدا نوشته بود: “در چند روز اخیر یک افشاکننده مشهور در مورد حداقل یک یا دو مورد اشتباه کرده است. مراقب باشید اطلاعاتتان را از کجا به دست می‌آورید!”حالا evleaks اقرار کرده است که چند مورد اشتباه داشته اما اطلاعات جدیدش دقیق و واقعی خواهد بود.

به هر حال به گفته @evleaks اچ‌تی‌سی وان M8 پرایم قرار است با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح WQHD یا همان 2560 در 1440 پیکسل معرفی شود. پردازنده این گوشی یا شاید بهتر است بگوییم فبلت اسنپ‌دراگون 805 با چهار هسته پردازشی 2.5 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 420 خواهد بود که سه گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند.

HTC-One-prime-concept

به گفته Evan Blass هیجان‌انگیزترین ویژگی ام8 پرایم جنس بدنه آن خواهد بود که این‌بار از جنس یک آلیاژ آلومینیوم-سیلیکون و البته مقاوم در برابر آب ساخته خواهد شد. چنین آلیاژی می‌تواند درست مانند آلومینیوم مقاوم و زیبا باشد در حالی که سبک‌تر بوده و بدنه گوشی در دست کمتر گرم خواهد شد. شاید بدانید که یکی از مزایای آلومینیوم نسبت به پلاستیک پخش حرارتی مناسب و جلوگیری از Thermal throttling پردازنده و کاهش کارایی آن است که خوشبختانه در این آلیاژ هم وجود دارد.

یک ویژگی دیگر درز کرده پشتیبانی از LTE Cat. 6 با سرعت 300 مگابیت بر ثانیه است که برای اولین بار در گوشی‌های اچ‌تی‌سی در M8 Prime در اختیار کاربران کشورهای پیشرفته قرار خواهد گرفت. به هر حال مشخص نیست که اچ‌تی‌سی این گوشی را در چه زمان و با چه نامی معرفی خواهد کرد؛ شاید M8 Prime همان One Max 2 باشد.

  Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.