جی فلکس 2 ال‌جی زمستان امسال با «یک ویژگی منحصر به فرد» از راه می‌رسد!

ال‌جی گوشی هوشمند G Flex را با دو ویژگی منحصر به فرد عرضه کرد: صفحه‌نمایش انعطاف پذیر خمیده و بدنه پشتی قابل ترمیم. حالا افشاکننده مشهور Evan Blass ادعا می‌کند جی فلکس 2 در زمستان با ویژگی جالب‌تری از بدنه پشتی نسل قبلی از راه خواهد رسید.

0

G Flex کنونی با پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 800 و دوربین بسیار خوب به همراه صفحه‌نمایش 6 اینچی با وضوح HD عرضه شد که نسبت به پرچم‌داران اندرویدی وضوح و تراکم پیکسلی پایین‌تری داشت. به احتمال زیاد جی‌فلکس 2 حداقل با وضوح Full HD و شاید با صفحه‌نمایشی کوچکتر و جمع‌وجورتر معرفی خواهد شد اما اگر ال‌جی بر روی اندازه 6 اینچی پافشاری کند صفحه‌نمایش بسیار خوبی با تراکم پیکسی 368 پیکسل بر اینچ شبیه به لومیا 1520 را در اختیار خواهیم داشت.

به هر حال مطمئناً صفحه‌نمایش با وضوح بیشتر یک ویژگی منحصر به فرد نخواهد بود و هنوز مشخص نیست که باید منتظر چه چیزی باشیم؛ شاید ال‌جی بتواند این ویژگی را تا زمستان و معرفی رسمی این فبلت مخفی نگه‌دارد.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.