خداحافظ سری نکسوس؛ احتمالاً خبری از نکسوس 6 نخواهد بود!

اگر به خاطر داشته باشید در اوایل اردیبهشت ماه نوشتیم که گوگل احتمالاً قصد دارد به گوشی‌های خوش‌قیمت سری نکسوس خاتمه دهد و آن‌ها را با سری Android Silver جایگزین کند. حالا افشاکننده مشهور evleaks ادعا می‌کند حتی نکسوس 6 نیز در کار نخواهد بود.

1

تاکنون حدس می‌زدیم که سری نقره‌ای یا Silver پس از معرفی نکسوس 6 آغاز خواهد شد و نکسوس 6 آخرین گوشی نکسوسی گوگل است اما Evan Blass یا همان evleaks مشهور امروز در اکانت توییتر خود نوشت: “نکسوس 6 وجود ندارد. خدانگهدار، نکسوس.” و پس از آن نیز در توییتی جداگانه نوشت: “نگران نباشید. سری نقره‌ای در راه است.”

No-nexus-6-tweet

به این ترتیب به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد با پی گرفتن سری گوگل پلی گوشی‌های مشهور مانند اچ‌تی‌سی وان و گلکسی اس 5 به سری نکسوس پایان دهد و به جای آن با سفارش ویژه به تولیدکنندگان سری نقره‌ای را با همان پشتیبانی سریع آپدیت‌ها روانه بازار کند؛ البته قاعدتاً خبری از قیمت‌های مناسب سری نکسوس نیز نخواهد بود.

One-M8-GPE

البته شایعات اشاره‌ای به تبلت‌های سری نکسوس نکرده‌اند و شاید گوگل هنوز اعتقاد دارد که تبلت‌های اندرویدی به خوبی جا نیفتاده‌اند و هنوز سری نکسوس 7 (یا 8) ادامه پیدا خواهد کرد.

Source: Phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شایان می‌گوید

    silver lining
    noun, pl ⋯ -ings [count]
    : something good that can be found in a bad situation
    If there’s a silver lining to losing my job, it’s that I’ll now be able to go to school full-time and finish my degree earlier.
    every cloud has a silver lining
    — used to say that every bad situation holds the possibility of something good
    When my closest friend moved away, my mother reminded me that “every cloud has a silver lining.”