سامسونگ سیستم عامل ساعت هوشمند Galaxy Gear را با یک آپدیت از اندروید به تایزن تغییر می‌دهد

تغییر سیستم عامل دومین نسل ساعت‌های هوشمند سامسونگ از اندروید به تایزن، در واقع مشتریان و توسعه‌دهندگان برنامه برای این محصول را دچار نوعی سردرگمی کرد و در عین حال بازار ساعت‌های هوشمند این روزها آنقدر بزرگ نیست که برای دو سیستم عامل و پلتفرم متفاوت جا بریا یک همزیستی مسالمت‌آمیز جا داشته باشد.

3

اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد کار را کمی آسان‌تر کند (و حالا نه لزوما بهتر!)‌. این شرکت اعلام کرده که به زوید آپدیت جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند نسل اول Galaxy Gear عرضه خواهد کرد که با این آپدیت در واقع سیستم عامل گوشی شما از اندروید به تایزن تغییر خواهد کرد که به طور مشترک توسط این شرکت و شرکت اینتل توسعه داده شده است.

Galaxy-Gear-Tizen-02

در همین حال وب‌سایت SamMobile موفق به دسترسی به رام اولیه این آپدیت شده و آن را بر روی ساعت هوشمند نسل اول سامسونگ نصب کرده که می‌توانید تجربه این وب‌سایت و مقایسه صورت گرفته با ساعت هوشمند نسل دوم سامسونگ Galaxy Gear 2 با سیستم عامل تایزن را در ویدئو زیر ببینید.

هنوز مشخص نیست که این آپدیت دقیقا چه زمانی عرضه می‌شود اما احتمالا مدت زیادی طول نخواهد کشید. به زودی موج اول ساعت‌های هوشمند با سیستم عامل جدید Android Wear شرکت گوگل باقی نمانده و شرکت سامسونگ با توجه به این موضوع بهترین گزینه ممکن برای افزایش شانس خود را آپدیت ساعت‌های هوشمند مجهز به پلتفرم اندروید دانسته است.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    سلام چکونه برای ساعت سماسونک گیر برنامه بریزم سیستم عاملش تایزنه ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر

  2. qwe می‌گوید

    میخاستم ببینم چطور میشه روی ساعت گیر مستقیما برنامه نصب کرد؟

  3. علیرضا می‌گوید

    من فکر می کنم تنها چیزی که تو دنیای فناوری و تکنولوژی شکست خوردند این ساعتای هوشمند هستن چه سامسونگ چه سونی.
    مورچه چیه که کله پاچش چی باشه.