تماشا کنید: در درون ماشین اینترنت چه می‌گذرد؟

«فناوری ابری» یک اصطلاح انتزاعی جذاب است که در واقع برای توصیف سرورها و اتصالاتی بسیار پیچیده پیچیده و تودرتو بیان می‌شود. این عبارت برای کاربران و مردم عادی ابداع شده است اما اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری از نحوه کار ابر فناوری را کسب کنید این ویدئوی کوتاه را تماشا کنید.

0

طراح و هنرمند تجسمی Timo Arnall به مفهوم انتزاعی Cloud و افسانه بچه‌گانه آن کاری ندارد و قصد دارد تا ساز و کار و ساختار اینترنت را بهتر به مردم نشان دهد. او یک فیلم کوتاه بسیار جذاب با نام ماشین اینترنت تولید کرده است و سعی کرده تا ماشین‌ها و سیستم‌های امنیتی، خنک‌سازی و نگه‌داری آن‌ها را نیز به تصویر بکشد. در این فیلم کوتاه سرورهای اپراتور تلفن همراه اسپانیا Telefonica به نمایش در می‌آید و مشکلات و تلاش‌های لازم برای اداره یک پایگاه سرورهای ابری مشخص می‌شود.

فیلم کوتاه Internet Machine قرار است چهارم آبان ماه رسماً اکران شود اما پیش‌نمایش (تریلر) آن را می‌توانید هم‌اکنون تماشا کنید.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.