ایکس‌باکس وان بدون کینکت با قیمت ۳۹۹ دلار در راه است

مایکروسافت در یک اقدام غافلگیر کننده از برنامه‌ خود برای عرضه ایکس‌باکس‌وان بدون کینکت از ۱۹ خرداد‌ماه آینده خبر داد. فیل اسپنسر (مدیر واحد ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت) قبلا اعلام کرده بود که این شرکت برنامه‌ای برای عرضه ایکس‌باکس‌وان بدون کینکت ندارد و از قرار معلوم مایکروسافت با این اقدام قصد در کم نمودن میزان اختلاف قیمت ایکس‌باکس وان با رقیب خود یعنی پلی‌استیشن 4 دارد.

4

فیل اسپنسر در قسمتی از سخنان خود به عرضه کینکت به صورت جداگانه در پاییز امسال اشاره کرد. با توجه به اخبار جدید می‌توان حدس زد که مایکروسافت به دنبال راه‌های بیشتری برای مقابله با سیاست‌های رقیب دیرینه خود در این زمینه می‌باشد. اخیرا شایعاتی در خصوص عدم نیاز به حساب‌کاربری ایکس‌باکس لایو برای دسترسی به محتویات موجود بر روی این شبکه نظیر نت‌فلیکس، اسکایپ، اینترنت‌ اکسپلورر، منتشر شده است.

Xbox One console

چند وقت پیش، یکی از عناوین انحصاری و پرطرفدار ایکس‌باکس تحت عنوان تایتان‌فال منتشر شد، اما این عنوان محبو‌ب و پرطرفدار نیز نتوانست باعث فروش بیشتر ایکس‌باکس وان شود، بر اساس گزارشات فروش پلی‌استیشن ۴ سونی حدودا ۲ میلیون دستگاه از ایکس‌باکس‌وان بیشتر است. باتوجه به موارد فوق می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که انتصاب فیل‌اسپنسر به سمت مدیر عاملی واحد ایکس‌باکس، حکایت از عزم هرچه بیشتر مایکروسافت برای رقابت با سونی در این عرصه دارد.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. hamid می‌گوید

    سلام لطفا به سایت fifplay.comبرید و به لیگ ایران رای دهید تا در فیفا ۱۵ حضور داشته باشد الان ایران با اختلاف حدود 8هزار نفر در رده دوم قرار دارد لطفا رای بدین

  2. مهران می‌گوید

    قیمت بازیش چنده

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هر بازی بسته به عنوانش از 1 تا 60 دلار

  3. اركيده می‌گوید

    ایکس باکس وان واقعا عالیه من که خریدم و واقعا راضیم. ممکنه سونی ظاهرا سخت افزارش بهتر باشه. اما شما گیم پلی ها رو ببینید تو خیلی بازیا وان واقعا عالیه،
    من که عاشق ایکس باکس وان هستم
    فقط بازیاش گرونه :)