انتشار اولین تصاویر رسمی جی 3 ال‌جی؛ شکوه طلایی یک پرچمدار QHD

بعد از چندین عکس کم کیفیت و تیزر تبلیغاتی رسمی توسط ال‌جی، یقینا وقت آن رسیده است که بدانید پرچمدار بعدی ال‌جی یعنی جی 3 چه شکلی خواهد بود. در ادامه با فارنت همراه باشید تا شکوه طلایی یک پرچمدار QHD را با چشمان خود ببینید!

1

امروز وب سایت معروف فون‌آرنا تصاویر رندر شده از گوشی جی‌3 را به نمایش گذاشته است که جزئیات جدیدی از این گوشی را به همراه دارد. بنا به اخبار رسمی، می‌توان احتمال داد که پرچم‌دار جدید ال‌جی در 3 رنگ طلایی، خاکستری و مشکی عرضه خواهد شد ولی بطور حتم نمی‌توان گفت که جنس بدنه این گوشی از چه ماده‌ای تشکیل شده اما برخی بر این باورند که از پلی‌کربنات با طرح فلز براق آب دیده ساخته شده است!

LG-G3-back

همانطور که مطلع هستید این تلفن هوشمند در 6 خرداد سال جاری به صورت رسمی رونمایی خواهد شد تا پایانی برای شایعات اخیر باشد و در عین حال انتظار می‌رود این گوشی به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD با رزولوشن 1440 در 2560 مجهز شود. این تلفن یقینا اولین گوشی خواهد بود که با این مشخصات سحت‌افراری سازنده‌ی قدری به نام ال‌جی دارد.

G3-gold-white

از مشخصات سخت‌افزاری بارز این گوشی می‌توان به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۵ در کنار ۳ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. البته نباید از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر پشرفته اپتیکال و فلش دوگانه غافل شویم. ممکن است این ویژگی به یکی از نقاط قوت این گوشی در مقایسه با دیگر پرچم‌داران تبدیل شود. همچنین شنیده‌ها از تحول در رابط کاربری ال‌جی یعنی اپتیموس حکایت دارند که از قرار معلوم امکانات خارق‌العاده را در ارتباط با شخصی‌سازی به همراه خواهد داشت.

LG-G3-banner

بد نیست یکبار دیگر یاد‌آوریم شویم که ال‌جی با طراحی خیره کننده و استفاده از حاشیه‌های فوق باریک در این نلفن یکبار دیگر تحسین همگان را به خود وا خواهد داشت. ال‌جی توانسته است در قالب فبلت یک گوشی جمع و جور را برای کاربران به ارمغان بیاورد که این مساله می‌تواند به کابوسی برای سایر برندها تبدیل شود. طراحی دوباره دکمه‌های پشتی دستگاه از دیگر تغییرات این گوشی در مقایسه با نسل پیشین است.

LG-G3-black

ما هم مثل شما بی‌صبرانه منتظر رونمایی این ابر قدرت توسط ال‌جی خواهیم نشست.

Source: phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. دیگو می‌گوید

    هیچ وقت طرفدار اندروید نبودم ولی G3 واقعا زیباست