رونمایی از پاوربانک سامسونگ با طرح چرم و ظرفیت 6 هزار میلی‌آمپر ساعت

شرکت سامسونگ از پاوربانک خود با طراحی چرم مشابه گلکسی نوت 3 و ظرفیت 6 هزار میلی‌آمپر ساعت رونمایی کرد.

4

این پاوربانک که البته سامسونگ آن را نه به عنوان پاور بانک بلکه به عنوان باطری بسته باطری خارجی (external battery pack) رونمایی کرده می‌تواند گوشی گلکسی اس 5 را دو مرتبه به طور کامل شارژ نماید.

پاور بانک 60 دلاری با نام تجاری EB-PG900B بسیار جمع و جور و در اندازه 74 در 140 در 11 میلیمتر و تنها در رنگ سفید طراحی شده و 173 گرم وزن دارد که مطابق معمول با کابل میکرو یو اس بی شارژ می‌شود و به وسیله چراغ‌های ال ئی دی روی آن وضعیت خود را نشان می‌دهد. این محصول ابتدا در بازار کشور هند عرضه خواهد شد اما انتظار می‌رود شاهد عرضه آن در سایر نقاط جهان نیز باشیم.

Source: gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. Sara می‌گوید

    اینو برای فروش گذاشتید؟؟قیمتشو میخواستم

  2. sama می‌گوید

    پاور بانک در واقع یک منبع ذخیره‌سازی انرژی است که می‌توان آن را به راحتی جابجا نمود. بعد از شارژ کردن شارژر همراه، میتوانید همیشه و همه جا آن را همراه خودتان داشته باشید و دیگر نگران تمام شدن شارژ دستگاههای الکترونیک خود نباشید.
    تشکر سما از نگین خاورمیانه

  3. جواد می‌گوید

    ببخشید پاور بانک چی چی هست؟
    به چه دردی میخوره؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      مثل یک باتری خارجی که توی خونه شارژ می کنید و همراه دارید. وقتی شارژ گوشیتون رو به اتمام هست می تونه گوشی رو شارژ کنه