آغاز دلبری؛ ال‌جی در این ویدئو کوتاه برخی عناصر کلیدی جی 3 را به رخ می‌کشد!

تقریبا دو هفته دیگر و در ششم خرداد ماه ال‌جی از پرچمدار بعدی خود در بازار تلفن هرماه یعنی جی 3 رونمایی خواهد کرد. آنطور که تاکنون تقریبا کاملا مشخص شده است این گوشی از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، پردازنده اسنپ دراگون 801 SoC و سه گیگابایت رم برخوردار خواهد بود.

0

حالا برای افزایش بیشتر شوق و شور منتظران این پرچمدار، شرکت ال‌جی یک ویدئو تبلیغاتی رسمی در کانال یوتیوب خود از آن منتشر کرده است. آن طور که از این تصاویر ویدئویی می‌توان برداشت کرد، ال‌جی بر روی فناوری ثبات تصویر OIS و همچنین قابلیت Knock Code حساب ویژه‌ای باز کرده و در عین حال چیدمان کلیدهای پشتی می‌توان گفت دیگر کاملا مشخص شده و شایعه بدنه تمام فلزی (یا مشابه فلز) این گوشی به حقیقت خواهد پیوست!

مطمئنا این ها تمام امکانات و قابلیت‌های جی 3 نیست و نخواهد بود و جزئیات بیشتری را در زمان رونمایی و یا پیش از آن خواهیم شنید.

Source: Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.