با پاوربانک TINT G1BC گیگابایت همیشه شارژ همراه شماست!

بیشتر ما نام گیگابایت را با مادربرد، کارت گرافیک و نوت‌بوک‌های آن می‌شناسیم! اما این شرکت در تولید لوازم جانبی نیز فعال است. نه تنها محصولاتی که به رایانه‌های رومیزی متصل می‌شوند، مانند موس و صفحه کلید، بلکه ابزارهایی که به دیگر تجهیزات دیجیتالی شما مربوط است.

0

یکی از این ابزارها پاور بانک یا منبع ذخیره شارژ برای ابزارهای قابل حمل مثل موبایل، تبلت و دوربین است. جدیدترین تولید گیگابایت در این زمینه TINT G1BC نام دارد که مانند دیگر محصولات این شرکت از کارایی و دوام بالایی برخوردار می باشد.

در TINT G1BC از باطری های Li-ion ساخت ژاپن با طول عمر بسیار بالا استفاده شده است که ظرفیتی برابر با 11600 میلی‌امپر بر ساعت دارند. این باطری ها قابلیت استفاده بین 12 تا 14 ساعت با یک بار شارژ را دارند و می‌توانند چندین بار موبایل یا تبلت شما را کامل شارژ کنند.

TINT-G1BC

این پاور بانک را می توان از طریق کابل USB به رایانه متصل کرد و آن را در مدت زمان کوتاهی شارژ کرد. اگر رایانه شما درگاه USB 3.0 داشته باشد عمل شارژ پاوربانک سریع تر انجام میگیرد. همچنین این ابزار دو درگاه خروجی USB دارد که برای اتصال به دیگر دستگاه های دیجیتالی بسیار ایده آل است.

این دو درگاه USB خروجی 5 ولتی و 1/2 آمپری با قابلیت Rapid Charge دارند که سرعت شارژ دیگر دستگاه ها را تا حد اتصال به پریز برق بالا می برند.

هر دوی این درگاه های USB به طور همزمان قابل استفاده هستند و به وسیله TINT G1BC می توان دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کرد. نشانگرهای LED تعبیه شده روی بدنه این پاور بانک میزان شارژ آن را در هر لحظه مشخص می کند.

در طراحی بدنه این محصول از رنگ های شاد و جذاب آبی، صورتی و زرد استفاده شده است. همچنین ابعاد کوچک و وزن کم نیز، قابلیت حمل آن حتی در جیب را بسیار آسان کرده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.