ال‌جی تاکید دارد که جی 3 و Isai FL دو مدل گوشی متفاوت هستند

گوشی ال‌جی Isai FL پنج‌شنبه گذشته توسط اپراتور تلفن همراه ژاپنی KDDI رسما معرفی شد. اما نکته جالب اینجاست که این گوشی شباهت‌هایی به گوشی هوشمند جی ۳ ال‌جی دارد که البته هنوز رونمایی نشده است.

0

جالب اینجاست که مدل قدیمی‌تر گوشی Isai FL، سال گذشته معرفی شده بود و آن مدل نیز شباهت‌های زیادی (چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری) با ال‌جی جی ۲ داشت. ال‌جی برای اینکه به این شایعات خاتمه دهد، جمعه گذشته اعلام کرد که این دو مدل کاملا متفاوت هستند.
البته شبا‌هت این دو گوشی از لحاظ سخت‌افزاری با یکدیگر انکارناپذیر است. گوشی Isai FL به صفحه نمایش QHD۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز است.

ال‌جی پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۱ را نیز به همراه ۳ گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته و دوربین این گوشی نیز به ترتیب ۱۳.۲ و ۱.۲ مگاپیکسل برای قاب پشتی و جلو گوشی است.

Isai-FL

در خصوص سیستم‌عامل نیز ال‌جی اندروید ۴.۴.۲ را برای این مدل به کار گرفته و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری نیز در داخل گوشی تعبیه کرده است. وای مکس نسخه ۲ و امکان استفاده از شبکه LTE -A نیز به عنوان راه‌های ارتباطی گوشی شناخته می‌شوند.

ال‌جی برای این محصول سنگ‌تمام گذاشته و قابلیت Knock و رابط کاربری جدید Isai Motion را در آن به خدمت گرفته است.

گوشی فوق می‌تواند تا عمق حدودا ۱ متری را در زیر آب به مدت زمان ۳۰ دقیقه تحمل کند. از آنجایی که ال‌جی با اپراتور ژاپنی KDDI در خصوص این گوشی همکاری می‌کند می‌توان به این نتیجه رسید که احتمالا کاربران این گوشی تنها در شبکه مخابراتی اپراتور ذکر شده می‌توانند از این گوشی استفاده کنند.
با در نظر گرفتن مشخصات سخت‌افزاری این گوشی باید گفت که بی‌دلیل نبوده که شایعاتی در خصوص تشابه Isai FL و جی‌۳ مطرح شده است.

میزان باتری و ضد آب بودن این گوشی نیز شایعات فوق را تشدید می‌کند اما از طرف دیگر این امر را باید در نظر داشت که جی‌۳ به ۳ گیگابایت رم و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در قاب پشتی و ۲.۱ مگاپیکسلی در قاب جلویی مجهز است. از لحاظ طراحی نیز همانطور که در تصویر این مطلب و البته تصاویر درز کرده از جی 3 پیداست این دو گوشی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.
به هر ترتیب با وجود اینکه خیلی‌ها هنوز معتقدند که Isai Fl نسخه ژاپنی ال‌جی جی ۳ می‌باشد اما با توجه به موارد فوق می‌توان اینطور برداشت کرد که ال‌جی برنامه‌های دیگری برای جی‌۳ در نظر دارد.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.