آغاز عرضه مادربردهای سری 9 گیگابایت در بازارهای کشور

شرکت گیگابایت اولین مادربردهای سری 9 را وارد بازارهای کشور کرد. این شرکت که از چندی پیش خبر عرضه مادربردهای نسل جدید خود در اردیبهشت ماه در بازارهای ایران را اعلام کرده بود، به وعده خود عمل کرد و از صبح فردا یکشنبه 21 اردیبهشت محصولات جدید خود را در بازارهای معتبر کشور عرضه می‌کند. بنابر اعلام آواژنگ، این اتفاق ابتدا در تهران و سپس در دیگر استان‌های مهم کشور رخ خواهد داد.

0

این مادربرد‌ها از هر سه سری Gaming، Overclocking و Ultra Durable خواهند بود. این شش مدل اولیه که نمایش داده می‌شوند عبارتند از Z97X-Soc-Force، Z97X-Gaming G1 WIFI-BK، Z97X-Gaming 5، Z97X-Gaming 3، Z97X-UD5H و Z97X-UD3H. علاوه بر این شش مدل، هفت مدل دیگر که مجهز به چیپ‌ست Z97 و H97 می‌باشند نیز در اوایل خرداد ماه در بازارهای داخلی موجود خواهند شد.

Gigabyte-Z97X-SOC-Force-600x501

گیگابایت با ارائه گستره وسیعی از مادربردهای نسل جدید با قابلیت‌ها، کاربرد‌ها و قیمت‌های مختلف قصد دارد گزینه‌های کاملی را در اختیار خریداران قرار دهد تا بر اساس نوع نیاز و کاربری خود بهترین انتخاب را انجام دهند. به این ترتیب دیگر لازم نیست برای خرید یک سیستم نسل جدید حتما هزینه زیادی پرداخت شود و تمامی کاربران می‌توانند از جدید‌ترین فناوری‌ها بهره ببرند.

این مادربرد‌ها علاوه بر پشتیبانی از پردازنده‌های سری Haswell، قابلیت پشتیبانی از سری Haswell Refresh و نسل بعدی پردازنده‌های اینتل با نام Broadwell را خواهند داشت. همچنین این مادربرد‌ها قابلیت پشتیبانی از نسل بعدی درگاه‌های ورودی و خروجی را نیز دارند و به نوعی علاوه بر نسل حاضر، برای پشتیبانی از نسل بعدی قطعات رایانه‌ای طراحی شده‌اند.

گیگابایت تاکید دارد که در ساخت مادربردهای جدید خود از با کیفیت‌ترین قطعات با کارایی و طول عمر بالا بهره برده و از سنگین‌ترین تست‌ها برای آزمایش پایداری آن‌ها استفاده کرده است.
مادربردهای سری 9 گیگابایت مثل همیشه تنها با گارانتی آواژنگ در ایران عرضه می‌شوند که پشتیبانی کاملی را برای خریداران این محصولات به همراه خواهند داشت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.