سامسونگ طراح ارشد بخش تلفن همراه خود را تعویض کرد؛ آیا سرانجام تغییر در راه است؟

مدت‌هاست که منتقدان سامسونگ کیفیت ساخت نه چندان بالای پرچم‌داران هوشمند این کمپانی را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف آن‌ها عنوان کرده‌اند. سامسونگ به تازگی سرانجام مدیر ارشد طراحی تیم موبایل خود را با فرد دیگری تعویض کرده است.

0

علاوه بر جنس مواد به کار رفته در بدنه گوشی‌های سامسونگ، طراحی تکراری آن‌ها نیز از زمان ورود گلکسی اس 3 تاکنون مورد انتقاد قرار گرفته است به طوری که اکثر گوشی‌های اندرویدی سامسونگ از گلکسی اس 3 به بعد شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند و به طور مثال اگر حرفه‌ای نباشید تشخیص گلکسی اس 4 از گلکسی اس 5 با یک نگاه به جلوی گوشی کاری بسیار دشوار خواهد بود.

به تازگی سامسونگ “چنگ دانگ-هون” مدیر ارشد طراحی خود را با نایب رئیس طراحی یعنی “لی مین-هیوک” تعویض کرده است. البته آقای چنگ کمپانی را ترک نکرده و به سرپرستی تیم استراتژی طراحی سامسونگ منصوب خواهد شد که تنها به طراحی گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود.

Galaxy-S5

از سوی دیگر آقای لی به عنوان فردی که با طراحی‌هایش سری‌های اولیه خانواده لی را محبوب کرد شناخته می‌شود. شاید آقای لی بالاخره تصمیم بگیرد تا حداقل طراحی گوشی‌های سامسونگ را متحول کرده و یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف این کمپانی کره‌ای را در برابر رقبا برطرف کند.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.